Monday, January 16, 2012

Rentetan Kejadian Terkunci :Dr. Cermin Penyelesaiannya

sesi bubuh aka installation cermin tingkap keta
selepas dipecahkan untuk menyelamatkan alisha poyo kan

kedai Dr. Cermin Puchong dekat dgn Carrefour Puchong





seb baik murah je RM 170 sekali upah

aku call kedai kat Maluri, KL dlm RM100 je tak termasuk upah
tp memandangkan hari ahad, kedai byk tutup dan faktor keselamatan 
pilih yg terdekat dan senang je 

Duit @ keselamatan 
aku pilih keselamatan 

tak koser aku nk pegi KL ngan keta tak dak cermin 
skrg dah byk kes² jenayah berlaku kat trafik light 
cth: curah asid ngan samun/ragut



Note : puas jugak la nk cari kedai repair cermin nih .. almaklum la hari ahad..ptt nye hari cuti le kedai elok bukak time ni la pelanggan byk ...

6 comments:

syawalsimpsons said...

seb baik la semua selamat

Shinnaz Ahmad Rasid said...

sebaik semua selamat. hati-hati dimana kita berada especially dont trus ppl. take care ;)

maszmadi said...

semua ok kan... alhamdulillah

Nad @ MamaZakwan said...

alhamdulillah...selamat sumenye

ch@ said...

aku pun tak paham, kenapa kedai byk tutup hari ahad. agaknya dorang pun sama2 nak keluar ke mega sale. hihiii. pe pun, biarlah berhabis demi anak. kalau tak pecah, kesian alisha.

Zue AnnaLeeya said...

stuju tuh....
keselamatan paling penting....

sib baik semenya slmt....