Friday, February 17, 2012

Aku Rindu Hari² Lepas

ape yg aku rasa masa ni adalah rindukan masa cuti bersalin aku ...
rindu sgt 
bila dihimpit ngna kerja² yg tah pepe ni
rindu dok rumah 

rumah kemas je
skrg rumah cam tongkang pecah sbb bila balik nk buat kerja rumah aku tak de mood sbb mood berkemas dah habis kat opis
pinggan mangkuk aku biar je dlm sinki tgh² mlm br aku bgn basuh
kain bj bersepah dlm bakul
anak wat sepah aku pandang sepi
kain baju tak berlipat
tak berbasuh
aku wat stok 2-3 hari br sumbat dlm mesin

klu bab memasak mmg dah lama la dapur aku tak berasap
takat berwap ade la ... aku masak air je 

enPanjang lapo masak sendiri aku tumpang hehehe
anak² makan kedai je 

abis setel kat opis ni insyaallah aku kembali seperti biasa
rajin lite²


sedap laki aku masak kalah mamak 
aku pun tak reti wat mee goreng rasa gini 



Note: tetiba rindu kat alisha plak 

11 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololo..xpe2..t biasa la balik tu.

syawalsimpsons said...

kan,...bila keje dah sengal2 kat opis...jadi mood nak bekerja kat umah pon tak da..alahai..macam laki lak masak mee goreng ni...

MRS. K said...

laki aku terer masak jugak. masak megi je la

LiErOSe~QiEmi said...

weh, nampak sedap la mee tu.... lapo terus perut aku..

manje.. aku pun sama weh... semua yg ko kata kat atas tu.. rumah aku cenggitu juga la...

esok aku dah ajak laki aku buat 5 s... tah jadi 5s betul ke 5 s, serabai, selekeh, selabut, semak, sendat hahaahhah

Nad @ MamaZakwan said...

harap2 pas dah abes bz2 kat opis tu
bleh la kemas2 apa yg patut kat umah plak...
:)

hyazz said...

same lah kita..dah tengah2 malam baru nak kemas...baju pon cam tu..hari minggu baru leh berlipat..fenattt..
sesekali makan air tangan laki..bess jugak weii

cheqna said...

sedap napok mee goreng tu..

ummiaqeef said...

ha'ah kan..kalo laki masak nmpk sedap je.. hihi..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

sy x suke lipat kain, susunatur..
kalo ada mesinlipat harus beli..
tu pun ada sebakul mau diamek cakna..
huhuhu...

Lady Rina said...

nampak sedap je mee goreng tu...:)

::NureeN:: said...

mee nureen x reti sgt nkk masaaak tp kklau bihun mmg lah hehehe