Wednesday, February 8, 2012

Jalan² ke Kuala Selangor

cuti 4 hari kami tak ke mana pun takat pergi berjalan dlm selangor/KL je 

sabtu ahad dok rumah 
belah ptg kuar pi  jusco/alamanda je 

isnin pi rumah SIL kat KL 
MIL ade kat sana ... so sesaje die ajak kami semua pi K.Selangor
aku kan tak penah sampai lagi 
target nk beli ikan segar tp tak jumpa pun

Singgah mkn kat Mee Udang Banjir
pastu ke Pantai Remis 

aku dok dlam keta je waktu kat pantai remis tu 
alisha tido 
so tak dak la gambo ...apak nye tak dak plak amik2 gambo

ok la cuti 4 hari tu wlupun tak pergi berjalan jauh2 dpt jugak habiskan hari berkualiti bersama keluarga 



Note: Baru aku tau k.selangor tu jauh rupenye .....

5 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

awat tak lajak ke teluk intan je...dekat dh tu ;)

syawalsimpsons said...

kakakakka.sengal ko..baru tau...kakakka

MRS. K said...

aloh.. boring tui takde gambo????????????

ch@ said...

aku baru nak komen, jauh betul ko berjalan. nama pun kuala wei. aku pnh pergi 2 kali je sana tu. nak muntah rasanya pasal naik kereta tak beraircond.

cheqna said...

cheqna kemana erk??
cuti 3 hari jepun..=)