Monday, February 27, 2012

Kuih Taik utk Fahim

hari sabtu lepas aku tak de gi memana pun dok rumah saje 
sbb enPanjang kena keja pagi tu
belah petang baru kuar pegi JUSCO Equine Park 
beli bj 2-3 helai utk si adek buat basahan kat taska 
bw si abg yg sebuk nk main games 



so pagi sabtu dok la kami 3 branak kat rumah pagi tu

Fahim : mama wat kueh pe tuh ?
aku: kuih la
Fahim : cam kueh aik (sila baca taik)
aku : a'ah amik dr pampers abg tadi ..muahaha 


cekodok pisang 
bila tgk lelama mmg ade bentuk pun ...muahahaha

Fahim: mama cedap la kueh ni
aku: tu la mama ckp tak caya ..byk lagi tu semua utk abg



Note: sronok bila wat sesuatu org hargai

14 comments:

deelira@deeliraz said...

ko ni loya tekak aku hehe..

♥cikmOt♥ said...

adeh...takde nama lain ke kuih tu...

cheqna said...

sengal la mama ni
hahahahaha

eima said...

@deelira@deeliraz

fahim la ckp ...bkn aku...muahahaha tp mmg sedap la jemput pisang aku tu..lembut je...

eima said...

@♥cikmOt♥

sila tanya fahim ... die yg letak nama

eima said...

@cheqna
hehehe

Nini D.. said...

ko nih...ada plak samakan mcm tu..haishh!

♥mama eza♥ said...

adoi mama fahim ne...xlalu la aku nk makan cekodok pisang pasne...hehehe

rasp said...

eeee mama nie...
nak kena babap nie...

Nad @ MamaZakwan said...

pandai mama fahim masak, hehe ;)

syawalsimpsons said...

NAK KUIH AIK GAK BOLEH TAK..KIKIKIKIKIKI

Cho Zila said...

tak nak namatu... tak best...

ch@ said...

hahahaaa mama pun dah dua kali lima dgn aim.

LiErOSe~QiEmi said...

btl aaa ada gaya 'aik aahahahh