Friday, February 10, 2012

Sampai Hati tau Curi Kain Aku !!

aku sgt² down skrg ni 
tp tak la down sgt 
tp sedih jugak la 
kecewa pun ade 
sbb aku ade beli bj kurung moden berkerawang 
budak opis aku pi Indon last year
so aku suruh die beli lain dr lain 
kain die lain sikit... bkn kain batik set tu 

tapi kain tu dah HILANG !!
aku br prasan yg kain tu dah tak dak sbb ade budak opis cite diorg nk pi Indon nk beli kain cam aku nye tu 
br aku prasan yg dah hilang

seingat aku sblm kes ni kain tu ade lagi 
sape yg curi tu dan sape yg pakai tu 
tak aman la hidup korg ...sampai hati tau kain kawan seopis pun nk curi ....




Note : mudahan Allah buka pintu hati dan beri hidayah kpdnya supaya kembali ke jalan benar


lebih kurang cam ni la cuma kain die kain batik 

18 comments:

deelira@deeliraz said...

ada pencuri la plak
ko letak kain tu kat mana?

mamalieyna said...

aduhai..tak bestnye...kain kwn seopis pun mau curi ke..aduhai..

MRS. K said...

aiyoo.. cane leh ilang.. ko simpan kat ne wei

::NureeN:: said...

aii.. 1 opis pon nk curik mencurik... aduyaiii sedihkan dah lerr cantik ,,,,

♥cikmOt♥ said...

lor, kecurian di opis ke ni???

maszmadi said...

cantik tu eima.. kalu aku pon terasa nak curi, tapi x kut.. aku akan mintak ko belikan untuk aku... hehe

moga orang yang ambil tu pulangkan balik la kpd yang berhak yerk.. ameen

eima said...

@deelira@deeliraz

aku letak dlm kabinet opis ni ...aku lupa nk bw balik ....time tuh kan perut ni besar lagi so tak dak la nk membuat bj

eima said...

@mamalieyna

sampai hati tau kak ....

eima said...

@MRS. K

aku simpan kat kabinet opis la ... aku syak hilang time toner aku 2-3 kotak tuhilang ... org tua mik skali kain aku ... tah2 bg ke bini die...menci tul la

eima said...

@::NureeN::

sbb cantek ngan mahai la tu yg sedih tu ....... sampai hati tau .....

eima said...

@♥cikmOt♥

kes nye tahun lepas ... tp aku prasan kak ....kate kain tu dah hilang ...

eima said...

@maszmadi

dak opis pi indon belikan ....sampai hati tau .....

cheqna said...

uiks...
ada gak yang jenis panjang tangan yer..

Nad @ MamaZakwan said...

huk aloh!
kain pun dorg nak curi
1 opis plak tu
tak berkat, tak berkat...

p/s : menjawab soalan eima : a'ah, kite anak sulung dr 3 beradik sume pompuan :)

Cute Mum said...

adoi.. siapalah yang panjang tangan tue.. maybe die ingat ko dah lupa pasal kain tue kot..

AnneRaini said...

lor..ada jugak yg pnjg tgn...

tp kain tu cantik gak ek...

~aSHa~ said...

mak ai...curi2 berleluasa dalam opis kerajaan??? tak cukup2 gaji sendiri gamaknye

MaryaYusof said...

Mungkin bukan rezeki kamu... Insya'Allah nnt Allah gantikan dgn yg lebih baik... :)