Thursday, March 1, 2012

Bahana Amarah

smlm aku kan sanggup tunjuk tanda protes
sampai sanggup ubah kabinet yg lebih berat ngan besar berganda size dari aku 

bahananye aku sakit bdn mlm tadi 
tp tak de la teruk pun 
cuma sengal² otot je 
sakit bahu, tulang belikat, lengan ngan pinggang je 

mangsa aku adalah pd awalnye 
budak fahim tu ...aku suruh die tumbuk blakang umpama punch bag
kemain lagi die suka ... lama die boring bantai dok cium belakang mama ...geli betui ...

tgh mlm aku paksa bapak nye plak urut ...ni lagi sedap 
alhamdulillah pagi ni ...segar ....

TQ ye Fahim ngan enPanjang




Note : Moral dari kejdian smlm .... wlupun nk protes jgn la dera bdn sendrik ..sakit sendri tanggung 

12 comments:

@e_da said...

kadang2 bila geram mmg mmg benda pelik2 kita buat kan

Shinnaz Ahmad Rasid said...

kalau kita dah suruh banyak kali mmg kena buat sendiri lah nampaknya..-___-' bila dah marah pun mood tetiba rajin nak kemas, basuh toilet, lipat kain. haha. tu kalau marah lah! hahahaha

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..ciannya..meh sy picitkan..hihi

syawalsimpsons said...

ayim cumilll jaa cium2 mama dier..kakakkaka....

syawalsimpsons said...

len kali...meh la minta tolong aku..kakakkakakka

wahida said...

suruh je fahim pijak belakang badan...best tau!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

p/s: kak,pasal craft tu..lau cam bby, better bg headband.. leh letak nama..letak bunga =)

lau yg cam sy tu,itu pin..lg stu leh kepit..tak sesuai utk bby yg kcik molek..hhuhu.

cheqna said...

sendiri protes endiri tanggung akibat
hehehehe

Nad @ MamaZakwan said...

siap cium2 bagai si fahim ni tau, hehhe

nuyui a.k.a miss YUI said...

p/s: kak, headband tu cam yg jual 1 rm 2-3 cam kat kdai..cuma akan sy buh nama n bunga <-- sbg hiasan dan jhit pd headbnd yg beli kad kedai tu..

amiey lee said...

hhahahahha lain kali amik yang lagi berat2 nak alih ..
hahaha lwakkk la ko ni

ch@ said...

aku suka oni pijak belakang aku, kadang2 aku soh dia duduk atas bahu diam2 5 minit. senaman dukung aie dan beg. kalau soh abi dia urut, mula2 je pastu melarat. hahaaa.