Wednesday, March 21, 2012

eima dah beruban ??

auto published ^^

2-3 hari lepas pas mandi aku dok ralit sikat rambut
tetiba terjuih sehelai rambut yg masih pendek dan baru tumbuh 
ia berwarna PUTIH diulangi berwarna PUTIH

haaaaaaaaa tetiba terkedu
aku diambang ketuaan ke ni 

tetiba aku sedar diri 
slalu prasan kanak² gadis muda remaja 
sbb ramai yg dok ckp muka ai ni budak tak abis spm lagi 

2-3 hari lepas sape tah share katFB yg bab jgn cabut uban tu 
pe sbb tah lupa plak 
nk kena cari la jap² lagi

wlu cam ne pun aku nk simpan la uban nan sehelai ni 
kompom je sehelai ... hahaha




Note: kejap nye masa berlalu umur pun dah dekat 30 dah ..

12 comments:

*SiRibenMerah said...

uban bukan bermaksud tua.. hehehe..

syawalsimpsons said...

nampak benor nak masuk 3 series ni..

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada bc pasal tu.. pasal nanti akhirat kot..lupa2 ingt dh..tp kiranya uban ni lindung kt nanti.

cheqna said...

terimalah hakikat
hahahahahaha

hyazz said...

orang cakap kalau kita cabut uban selai..dia akan tumbuh lagi 2 lai..kalau cabut lagi berdable lagi dia tumbuh...so biarkan jelah jgn cabut...
hahaha...tak sanggup nak terima hakikat ni...hahhaa

Nini D.. said...

aku dah ada 2 helai uban...laki aku yg bagitau ms dia tolong tarik rmbut aku time sakit kepala aritu...

Nad @ MamaZakwan said...

tak jumpa lagi, huhu!
tp papazakwan dah byk, haha!

adarnadzmie said...

setengah org kata itu uban penyakit...hehe:)...entah betul ke idak le...

ch@ said...

aku pun blm jmpa lagi, tapi abi ada byk. dia selalu pkai inai rambut.

LiErOSe~QiEmi said...

ada bace gak.. katanya kat akhirat ke kat mana erk.. uban tu akan beri cahaya.. eh jap.. btl ke tak erk lupe dah aku ahhaha

~aSHa~ said...

semakin di mamah usia..ehehee

Edy Zaidi said...

xboleh ek?tp malu la rambut nampak putih..huhu