Friday, March 16, 2012

Fiesta Hot Air Balloon 2012

smlm aku EL sbb nak amik Fahim & jugak checkup + Injection 5 bulan alisha


lepas selesai kat KK p.9 tu 
awal lagi dlm kul 12.30 pm 
terus gerak pi terjah fiesta Hot Air Balloon  2012
tp sayang 1 belon pun tak dak 
panas kot tu pasal diorg tak pasang lagi ataupun smlm kan hari pertama 
mmg kurang meriah berbanding tahun lepas 
yang buat fahim asik nk lalu kat tapak tu je 

esok kite terjah lagi kot² kali ni lebih meriah 

aku sanggup pergi 2,3 kali sbb Fahim aku ni sgt xcited ngan belon panas 
sanggup dok tgk youtube berulangkali 
sejak tahun lepas ... alahai
tu youtube yg video dlm enpon mama tu lagi lah...




pic abah tak dak mama terlupa nk amik ...muahahahaha



Note : la sronok mende yg dah ade kat umah pun mama beli lagi sbb mls nk korek dlm store ..as long as my baby happy sudah ... 

6 comments:

syawalsimpsons said...

mak aiii bukan main happy si fahim tu....

amiey lee said...

amboiii bukan main suka budak fahim tu..

MRS. K said...

waaa sudahhh terjah nampak!

Qaseh Suhaida said...

tahun lepas sempatla bawa anak-anak pergi tengok lama jugak tggu sampai kul 5 ptg baru ada belon dinaikkan

@e_da said...

amboi sampai terjelir abg fahim.... Sebijik rupa mamanya

ch@ said...

hahaaa, fahim ni kelakar la. aiii alisha tu mcm dah besar je aku tgk. kemain lagi rambut dia.