Tuesday, March 13, 2012

Hadiah Birthday Alisha utk Mama♥♥


Alisha Maisara hadiahkan moment paling menerujakan utk aku 
itu lah hadiah yg terbaik utk aku yg bergelar ibu ni

selama² ni aku tertunggu bilakah anak dara aku ni akan meniarap
sbb iris anak CM dah meniarap ngan jaya nye siap dah boleh bergolek dah 

wlupun aku abg Fahim dulu menjangkau usia 5 bulan baru leh meniarap 
aku ttp risau sbb alisha dah membuat percubaan untuk meniarap sejak usia 3 bulan lebih 
tetiba masuk usia 4 bulan die stop buat percubaan cuma tau jerit² suruh org tiarapkan die

...........................................................

pada 10/3/2012 jam 4.40 pm aku tinggalkan alisha atas tilam depan TV 
aku naik atas jap dlm 5 minit, amik kain bj nk basuh 
waktu aku turun tangga tgk alisha tertiarap ngan sebelah tgn bwh perut 





Yeay my lilbaby dah berjaya meniarap
tanpa prapercubaan langsung
umpama surprise utk mama die 
mama dh terjerit dr atas tangga panggey abah 

progress terbaru alisha adalah meniarap


TQ wahai anak sbb meniarap pd birthday mama ye 
itulah hadiah teristimewa dari mu anak


alisha is 5 bulan 1 hari pada hari die berjaya meniarap

Note : hati ibu sentiasa gembira tgk anak² berjaya tanpa minta balasan....

10 comments:

LYAfrina said...

happy birthday dear..
smoga trus dikurniakan ksihatan y baik2 saja..amin...

wah..hadiah terindah tu

ch@ said...

hureeeeey, tahniah alisha. tapi nmpk mcm dah cekap benar je tu. suka-suka. adli aku lambat. tough sgt. hahaaa.

syawalsimpsons said...

tahniah untuk alisha kasi present tok mama dier..

yana lyana said...

alolo comelnyee..pandai bagi hadiah utk mama die.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi..comel..ank sedara sy 2 bulan dah meniarap..mmg ganas dia tu!

deelira@deeliraz said...

good job sayang.. ;)

mamalieyna said...

syabas !

mmg teruja mama dibuatnya kan..^_^

saat2 yg dinanti~

~aSHa~ said...

syabas beti...

senang nak ingat bila dia pandai meniarap....

.:Mama Dhia:. said...

dhia dulu sangat lambat meniarap..kawan2 dah mule marangkak, dhia baru meniarap dalam usia 6 bulan..tp nasib baik setahun 4 bulan dah pandai jalan..

LiErOSe~QiEmi said...

tahniah my sweet alisha wink..wink

ikhlas,
abg eqal

hahahaha..