Friday, March 16, 2012

Progress Terbaru Alisha : Bergolek

pada 10.3.2012 alisha berjaya meniarap
selepas 2 hari alisha mula bergolek²

bila tido gaya cam org besar tak selesa tido mengiring kanan pusing terlentang
tak selesa terlentang pusing mengiring kiri 
tak selesa jugak tido meniarap siap boleh tarik² bantai sendiri letak pala 








alisha ni slalu nye die akan berusaha sendri utk dptkan sesuatu 
cthnya puting, belon, bola, mainan 
so die bergolek2 la ke arah brg yg die nak cth spt pic no.2 tu 

budak kecik  ni dah byk kali dah kedebum atas lantai 
tp muka menten gelak²

Progress terbaru alisha adalah bergolek²

Note: abg ayim dah sronok sbb tak lama die ade kawan yg boleh main kejar²

5 comments:

ch@ said...

hurey, best kan eima. tahniah alisha. syabas. anda naik satu pangkat lagi. adli berguling cari simen. sejuk agaknya.

cheqna said...

beshkan dapat abadikan setiap perkembangan yang berlaku pada anak2 kita kan??
yang penting...tilam itu sama dengan cheqna punyer =)

maszmadi said...

wah, abg fahim yang x sabar tunggu adik alisha besar yerk.. hehe

LiErOSe~QiEmi said...

cepat gak progress alisha, beru je pandano meniarap, terus pandai golek.. bagus2..comel je tengok baby golek2 kan..

abang eqal dah nyusur ke belakang dah, alisha cepat kejar abg eqal k... (eqal suh pesan) hahaahahah

Nad @ MamaZakwan said...

tak sabar tggu saat2 ni pd nayli plak! :)
syabas alisha!