Tuesday, March 27, 2012

Rasa cam dah ade anak bersekolah dah ♥

hari ni Fahim ade ujian kat taska die 
sbb smlm cekgu die sms suruh die hadir jugak taska sbb ade ujian utk menentukan tahap kecergasan minda kanak² umur 3,4,5,6 tahun

nak tak nak aku terpaksa jugak la hantar fahim, yg demam lagi tu 
tp dah tek berape nk demam sbb dibwh kawalan ubat

cam biasa la  2-3 bulan sekali Fahim mesti akan demam teruk cam ni sbb tonsillitis 

tengahari nanti abah die abis keja awal 
amik la dak Fahim tu bg rehat kat rumah 

hopefully cekgu die tak lupa bg ubat demam yg aku bekalkan tu 

Selamat Menjawab Ujian Wahai Anak
buat yg terbaik tau !!

pic pg td 

hari ni ade ujian Pendidikan Islam & Bahasa Melayu




Note : jap lagi aku cite blogger mana aku jumpa kat Langkawi ....☻

11 comments:

♥cikmOt♥ said...

tak taulah irfan camner...

ch@ said...

alahaiii kekecik dah ada ujian. aku dulu masuk sekolah 6 tahun. taktau langsung ujian2 sbb smua dipantau cikgu. goodluck fahim.

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada puting tu yg tak tahan..hihi.

amiey lee said...

eima aku nak gelak tang puting tu leh tak hahaha :p

syawalsimpsons said...

ko bila nak jumpe aku ni..kakakakakka

deelira@deeliraz said...

ujian tu ujian juga... puting x lepas hehe..

eima said...

@amiey lee

sila gelak ... budak demam tu ...
kena paksa rela ngan mama die... tp siap request nk buat rambut men baca ultraman aka cacak

eima said...

@deelira@deeliraz

pyh ni nk lepas ni .... tp aku tak kisah siap la sampai tua pun ...yg malu die ...hahaha

Qhaifa Nur said...

moga fahim berjaya...
dah besar pun masih hisap puting, memang comey.....

LiErOSe~QiEmi said...

cian ank ko demam2 pun kena jawab ujian weh..

Nad @ MamaZakwan said...

gud lux fahim!