Thursday, April 12, 2012

Berapa la Berat Alisha nanti kan ...

jap lagi kul 2pm lebih aku nk bawa alisha monthly checkup 
tak sabo nk tgk berat alisha 
sbb budak kenit tu berat tak naik² menten gitu sejak die dah hisap susu FM
waktu BF sepenuhnye sgt la gebu sebulan naik 1.5kg gitu
berat die dok menten sampai paed wong tu risau 




4 comments:

mamalieyna said...

janji budak comel tu sihat, naik sikit2 takpe kot..hee~

hakeem pun naik sikit je, mgkn faktor FM mempengaruhi jgk kan..hu~

syawalsimpsons said...

yalo aku pegang tadi pon tak berat sangat...comey je tecik....takpe la nak wat camno...

Nad @ MamaZakwan said...

nnt update tau!:)

ch@ said...

betul kata mama lieyna tu. naik sikit janji naik. berat adli pun tak berapa naik sangat. naik 0.3kg je. hahahaaa. kalau alisha, mkn-susu-tido, mkn-susu-tido, berat dia naik kot. tak aktif pula kan? adoiii la, sabar je la.