Saturday, April 21, 2012

Dah seminggu berlalu alisha masih sama

Ahad lepas aku ade buat entry pasal bdn alisha naik bintik2....
Aku terpaksa cuti seminggu utk jg alisha/kuarantin...

Cuti tahunan aku dah luak...mc swasta pun tgal 1/4 je....

Nanti aku akan citekan diagnosis para doktor.... Semuanye berlainan aku nk percaya mana satu pun taktau.....

Bdn alisha masih penuh ngn bintik merah....tgu sampai sabtu ptg...jika masih tak dak perubahan aku nk dptkan pendapat pakar kanak2 lain...jika masih sama nk jumpa pakar kulit la kot....




Note: alisha dah leh angkat bdn gaya merangkak.....tp mengesot masih belum......

posted from Bloggeroid

3 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

taknak cube homopati ke?
gi try kt pkns bangi tu..
tak salah kalu nak cube..
kita usaha...

MRS. K said...

Usaha + tawakal pasti jaya!

Cepat sembuuh baby icha

ch@ said...

hopefully alisha tidak ada apa2 lah. menguji antibodi dia juga tu. tak mengesot kot alisha ni, terus merangkak mcm auni. perempuan mmg cepat. tunggu adli alisha. heheee.