Thursday, April 26, 2012

JJCM: Hot Bangi Char Kaoy Teow

Terletak kat Bandar Baru Bangi Seksyen 9
bersebelahan Bangi Kopitiam




harga masuk akal la 
berbaloi ngan rasanya

Kecik - RM 4.50
Besar - RM 5.50

menu kat sini cuma ada Char Koay Teow & Nasi Lemak je 

tempat ni adalah tempat Fav my enPanjang sbb die mmg penggemar CKT tegar 
aku slalu nye mkn nasi lemak kosong je sbb akurang gemar nasi lemak berlauk sbb aku suka telur rebus sahaja klu mkn nasi lemak ni 

Fahim plak slalu Koay Teow Goreng kering
putih je warna nye tp rasa nye uummpphhh lah 

korg bleh la try ... bg penggemar CKT mmg akan dtg lagi kat cni 


dah lama slalu mkn kat cni cuma hari ni baru tergerak hati nk promote kedai ni

Note : enPanjang paling syok klu balik utara sbb die dpt mkn CKT yg sedap ... mana nk dpt belah KL ni

16 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

dkt sgt nak p rasa..huhu

eima said...

@nuyui a.k.a miss YUI

ala cek kat belah sana kan byk CKT .. belah cni ni je la yg sedap ckit pun.......

Papa Mifz said...

wah terasa lama lak tak pekena CKT...

Nad @ MamaZakwan said...

amboi, sedapnye!
baru mlm td pekena ckt gak..
mimpi ape ntah, haha!

.:Mama Dhia:. said...

leh try cari la nanti..

veesakura said...

sedap eh? agak2 sempat tak nak makan before beranak nih. suka gila CKT tapii sini sush nak cri yang sedap

LYAfrina said...

yum..yum..nmpk sedap..tp jauh nk meneraiiii

Prince of Noob said...

perghh mcm sedap je... esok jugak wa pergi... btw done follow - noob

siti rohani wan chik said...

Apa kta try Amir Bm Char Koteaw kt Medan Selera Jalan Sungai Pusu Gombak..dpn Sek.Men.Teknik Gombak..memang terbaik la kt situ...paling sedap kt lembah kelang..

siti rohani wan chik said...

Apa kta try Amir Bm Char Koteaw kt Medan Selera Jalan Sungai Pusu Gombak..dpn Sek.Men.Teknik Gombak..memang terbaik la kt situ...paling sedap kt lembah kelang..

siti rohani wan chik said...

Apa kta try Amir Bm Char Koteaw kt Medan Selera Jalan Sungai Pusu Gombak..dpn Sek.Men.Teknik Gombak..memang terbaik la kt situ...paling sedap kt lembah kelang..

siti rohani wan chik said...

Apa kta try Amir Bm Char Koteaw kt Medan Selera Jalan Sungai Pusu Gombak..dpn Sek.Men.Teknik Gombak..memang terbaik la kt situ...paling sedap kt lembah kelang..

Nur Hosni said...

Aku dulu bekas perkeje kat situ jd tukang masak ckt kat hot bangi tu...mmg terbaik la kedai mmber aku tu...so pd sesiapa yg ingin mencuba ckt hot bangi sila dtg kesana

Nur Hosni said...

Aku dulu bekas perkeje kat situ jd tukang masak ckt kat hot bangi tu...mmg terbaik la kedai mmber aku tu...so pd sesiapa yg ingin mencuba ckt hot bangi sila dtg kesana

Nur Hosni said...

Aku dulu bekas perkeje kat situ jd tukang masak ckt kat hot bangi tu...mmg terbaik la kedai mmber aku tu...so pd sesiapa yg ingin mencuba ckt hot bangi sila dtg kesana

Nur Hosni said...

Aku dulu bekas perkeje kat situ jd tukang masak ckt kat hot bangi tu...mmg terbaik la kedai mmber aku tu...so pd sesiapa yg ingin mencuba ckt hot bangi sila dtg kesana