Tuesday, April 24, 2012

Sape Kenai Labu Zukini ??

ahad lepas jalan² tesco kajang beli pe yg patut tetiba nampak la labu ni 
terus teringat Cik Mot sbb die ade wat entry pasal  BUTTERNUT SQUASH 

agak² la labu zukin kuning ni leh buat masak pe ek 
klu buat puri bleh ke ???





dalam pala hotak ni asek la nk main blander je skrg ni .....





14 comments:

♥cikmOt♥ said...

hahaha...asal dua tiga entry dok up nama ai ni...segan sungguh...

nuyui a.k.a miss YUI said...

alaa..xtau..huhu

eima said...

@♥cikmOt♥

la nk buat cam ne dah ko yg buat entry pasal labu klu org lain buat ai up nama org lain ...... sbb entry hari ni mmg ade sangkut paut pun....

bunga_rose said...

hahaaha.. aku pun gila blend sekarang.. terpengaruh dgn cik mot ga la ni kihkih

syawalsimpsons said...

wei....mak punyer panjang..kat mana ni....tak kenai pon...yang aku tau labu bulat..kakakkaka

♥cikmOt♥ said...

arghh bunga...yu kan follower ai...hahaha

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

sini jarang jumpe,
mebi x gheti nk masak ape gak kan.. heheh

eima, camne testimoni norefal en panjang awak tu..?
heheh.. sy laju je KIV part review produk kecantikan ni.. heheheh

eima said...

@♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥

heheh my enpanjang tu jenis nk guna ...asek skip je ... masih berbaki dlm 10+ lagi rasanye ... huhu

LYAfrina said...

siyess.. pnah jumpa pon labu mcm ni..made in malaysia k labu ni?

ieda said...

uishh x pernah dgr nie .. hurmmmmmmmmmm

Nini D.. said...

entah..tak berapa perasan la ada atau x kat tepeng

MrS. F!zA said...

uniknya labu..mcm pisang je rupa dia..hikhik

* pencedok tu kita ada ngam² je 7 msa tebus haitu..trus beli 4 kotak anmum siap² sbb nkckupkan 7..skrg jenuh paksa dri minum smua susu tu...hahaha

Cik FaRiZaM said...

labu zukini....tk pernah tahu pon ......

eh background blog kite sama la :D

salam kenal & follow sini

dr
http://afasz.blogspot.com

ch@ said...

eh, buat puri guna labu biasa boleh jugakan eima? hehee.