Monday, April 9, 2012

Upah utk Fahim Selepas Discharge

cite pasal fahim sakit tak abis²
sbb aku bz sbb asek la bercuti je pas tu sakit plak 
so skrg ni slow² aku up 

fahim mmg suka sgt main games kat pasaraya kat Jusco ke Giant ke Tesco ke Alamanda ke
tak kisah la janji ade games yg die minat iaitu "Let Go Jungle"
aku pun suka tgk die main 
tp budak ni skali main kadang tu dekat RM30
bukan slalu pun .....tp yg jd dekat² RM 30 tu sbb abah yg syok lebih sebenarnya

sejak dlm ward die asek la merengek² tak mau mkn ubat
terpaksa la mak pak ni berjanji mcm² agar die cepat sembuh 
salah satunya adalah lepas kuar dr spital kite main games

ni Let Go Jungle tp Let Go Island pun best jg





Note : alhamdulillah tonsil fahim dah kecut ckit hujung bulan ni ade lagi appt ngan Dr. Nazim utk observe selsema tak penah kering die tu

7 comments:

cheqna said...

moga fahim cpt sembuh

MRS. K said...

anak buah aku pon ada tonsil. tiap bulan mesti demam..

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpe,bg dia main..t makin sihat tu..

ummiaqeef said...

wah..syok la dia yek.. semoga cpt sembuh!

rasp said...

mesti dia dah bosan sgt dok spital & makan2 ubat tu kan .... cian dia...
smoga cepat2 lah dia sembuh tu sis...

maszmadi said...

best gak sesekali layan anak main game kan.. tapi tu lah, mak pak yang lebih main dari anak.. haha

ch@ said...

adik aku yg tua bangka tu pun ada tonsil, bila bengkak mulalah demam. nak-nak resdung dia naik, naik hantu dia. inikan pula fahim comel lotte ni, jgn naik semula tonsil tu sudah. abg fahim cargas2 aja ya. sian mama.