Wednesday, April 25, 2012

Yeay aku dah beli rumah

tapi rumah utk Fahim la ... hehehe


mmg dah lama nk beli rumah utk fahim 
slalu usha rumah ni kat Giant tp rega tak penah nk turun 
skali tgk kat Tesco minggu lepas hanya RM39.90
terus mak sambar



sesi deco rumah 


sbb ruang udara kurang rumah ni mmg bleh buat sauna jugak la 
so abg fahim pasang kipas kecik sendiri dlm ni 



Note : beli rumah sendiri masih lagi dlm pertimbangan wlupun slalu sakit mata tgk rega hartanah mkain naik tak turun²

14 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

cambest! :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

makin sonokla fahim ea..

syawalsimpsons said...

semua sebok dok beli benda alah ni kat anak2 dorang....aku pon nak gak..nnt aku beli..aku nak post gak kat blog aku..kakakkakak

ummiaqeef said...

fahim x ajak mama dia masuk skali ke dlm ni? hihi..

*SiRibenMerah said...

best2.. cam ala2 khemah.. hehe

Nini D.. said...

aku nk beli rumah utk dobottt

amiey lee said...

wahh menarik la
eima betulal umah makin mahal skrg ...nak teleng dah aku nih

eima said...

@ummiaqeef

tu pasal mama tau yg dlm rumah ni leh buat sauna ...hahahaha skali ngan adek de die sumbat dlm ni ..sikit lagi runtuh la rumah tu adek kan dok menarik masuk mulut la ni

deelira@deeliraz said...

sweet nyer :)

ch@ said...

mcm ni nak dtg rmh ko la eima. tumpang main. hahaaa. rumah aku besar tapi aku mls nak ngemas. auni aku tu bila mood ke laut habis tercabut segala menda.

maszmadi said...

perghhh tajuk memang mengujakan.. sekali rumah fahim da.. hehe

murah gak harga rumah tu, mcm nak beli jerk.. ada lagi x yerk?..

MRS. K said...

klu ditunggu tunggu lagi naik harga wei.. bertindak sekarang!

Mak Wardah said...

cantiknya rumah...Akak doakan anda akan tinggal di rumah sendiri secepat mungkin

Cute Mum said...

dah lama plan nak beli untuk dania, tapi ruang rumah terhad.. lagi2 sekarang selalu ada customer datang rumah.. memang tak muat kalo dah pasang rumah nie..