Saturday, May 26, 2012

Dok rumah pun besh dlm cuaca cam ni.....

Hari ni terasa sungguh mls nk keluar jalan2...
Hari pun panas....
Anak2 pun mcm xbrape sihat......
Alisha batuk2 time tido.... Tah pe mende dia jilat masa aku tak prasan....cerdik budak kenit tu....klu nk buat sesuatu yg terlarang die pandai usha line dulu.......mama abah abg ralit die cepat2 jilat.....
Skrg ni kat rumah mmg make sure bersih la......

Abg ayim dah lama tersadai....pengsan keletihan.... Aku nk tido cam tak leh nk lyn tido siang.....konpom bdn letih lepas bgn karang.... So jom melipat bj.....






posted from Bloggeroid

6 comments:

Papa Mifz said...

lena nyer budak2 tuh tido...jeles...hehe

saljukasturi said...

cumil...

.:fyzz:. said...

alo2..tidoq sungguh depa ..
aku pun kalau tidoq siang harus la sakit kapla..semalam cuti aku anak bernak tido smpai 2-3 jam gitu..akibatnya malam aku tak leh tido.jam 1.30 pagi baru leh sadai..huhuh

ch@ said...

pangai alisha mcm adli, ms kita perhatikan dia main2 je, kita tak tgk dlm masuk dlm mulut. pastu mulala buat gaya tercekik-cekik. kt rmh aku pun sama eima, smua terbongkang emak nya je yg tak siap2 buat kerja. letih sungguh.

bunga_rose said...

alisha suke jilat lantai ke weh?

Nini D.. said...

ko lipat dulu..nnti lipatkan baju aku jugak ye