Wednesday, May 30, 2012

Ini Je Mampu aku bg ...janji ikhlas

sebagai tanda terima kasih sbb bg aku sesuatu yg tak penah dpt sejak aku berkhidmat dgn kerajaan Malaysia 8 tahun
dan sebagai tanda menghargai Boss yg baik 

aku belikan die sepotong kek dan sekeping kad kecik 
utk Birthday die kali ke 54 

HAPPY BIRTHDAY BOSS!!




ini je aku mampu beri....
lagi pun aku bukan pandai mengampu 
laki aku pun aku tak bg pepe 
kira oklah janji ikhlas 



Note : kek pre-hepi beday to yu jugak utk fahim.....

16 comments:

mama aleen said...

oit.. sedap tu...
janji ikhlas kann
:)

♥cikmOt♥ said...

ishh...ikhlas tak bleh cakap...hahaha

eima said...

@♥cikmOt♥

ckp kat korg je ....

PUANSTOBERI said...

"sesuatu yang tak pernah dapat" ?? aaa.... tahniahh... :))

APC eh??

nuyui a.k.a miss YUI said...

bila nk sy kak??

p/s: kamera hp sy 5mp aje kak.. mmg tak jelas nak amiik gmbr tu..waaa.

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

ok wat, SR tu..
haah, yg penting dh ingat besday die tu..
mlm ni candle lite dinner la, tinggal anak2 tu.. hehehhe, lomantika sket, phewwweeeiit!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

mmg ok sgt jnji ikhlas..

sama la servis kita ngan gomen dh 8 tahun..

anyway Tahniah..:)

@e_da said...

so sweet pe anak buah bg bos kek.. kira ok sgt tu

pena rozie said...

tak pe janji keikhlasan tu penting...

azizah :) said...

ok la kak.. mesti bos terharu punya..hehe

LYAfrina said...

yang penting..ikhlas dr hati ;)

::NureeN:: said...

ikhlas tue yg penting kan.. dah tue sedap cake SR kan2x

ieda said...

aah dik ..
janji ikhlas itu yg penting ;)

Cik Anita said...

oke sangat dah tuu! paling x mampu patutnya bagi kad jer.. muahahaha

eima said...

@Cik Anita

betui2 ingat nk bg kak je ... tp bila kira2 cam mahai plak ..sekeping kad bodo2 pun RM 6.70 tambah 3 posen dpt kek pastu beli kad kecik je ... total semua RM7.80 je ....

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

tak pe janji ikhlas kan....yummy2...