Saturday, May 19, 2012

Mendobi rutin pada pag sabtu

Kerjaan pagi2 hari sabtu seperti biasa adalah mendobi......

Utk 3-4 hari lepas... Mmg 3 mesin...






Ni br yg dijemur yg tak berlipat plak....huhuhu




Zaman cuti 3 bulan ni adalah perkara paling suka buat.....

Tapi skrg.....camne nk beli CD ni....
Mesin bsuh kat luar...mlm2 takut nk membasuh.....



Tgk mesin basuh pun pakai bj...takut reput dok lama2 kat luar....


Note: aku nk sambung main games plants vs zombies

posted from Bloggeroid

8 comments:

Nad @ MamaZakwanNayli said...

eima, umah bawah ke?
dekat ngan umah kak ejan ek?
bestnye umah bawah...

eima said...

Ejan jiran la...rumah die depan rumah ima tp selang 2 buah.....

deelira@deeliraz said...

banyak baju...sama la kita manje. hari minggu adalah hari menguruskan kain sedunia... huwaaaa

x pernah habis kan?

@e_da said...

huhuuuu bab melipat kain paling lemah skali kan... huhu

bunga_rose said...

baru malam tadi laki aku basuh 1 bakul penuh baju haaahah.. tapi tak berjemur pun, bini dia sakit kepala..

plants vs zombies, aku dah main sampai abis level dah.. nanti kuar lag zombies menari, anak aku suke tgk video clip tu hahaah

.::Lynn::. said...

aku rajin basuh, tapi malas lipat.. hihihihi

eima said...

@bunga_rose

sebenarnya dah lama dah habis zaman aku cuti 3 bulan ari tu ...tp dak fahim ni delete ..pastu die asek dok suruha ku main balik sampai abis termasuk mini games + survival + taman kecik tu ...

eima said...

@.::Lynn::.

sama la