Thursday, May 10, 2012

Nasi Kerabu Idaman Hati

dulu aku tgk warna nasi ngan isi2nye buat pelik 
dan buat tanggapan ianye tak sedap
tp sebenarnye marbeles

pertama kali try terus jatuh cinta
betul la org kate "Dont judge by its cover"

so bfast pagi ni mkn nasi kerabu



yg aku nk cite bkn pasal bfast mkn nasi kerabu tp sesi mkn aku terbantut

niat nk dtg jumpa boss tp dah p mesy. so sila awk pun blah...
dok tgu lama2 kat bilik ai wat pe
sejuk tau nasi aku yg dah terbuka tu terdedah econ


seb baik tak hilang sedap &seleranya

moh kite mkn ...nyum..nyum....

17 comments:

♥cikmOt♥ said...

hehehe, macam2 lah kamu ni...
dia nak nengok ko makan kut... :p

syawalsimpsons said...

sabo je la...kakakkaka....ni nasi kerabu mana ni..kesihatan kaa

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedap2..nyum2..

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

kita pun suka nasi kerabu, suka kalo yang pedas2 cili mesti up sikit...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

my fav nasi kerabu niii..sedapnya!

bunga_rose said...

aku pun suke, dulu kemain tgk sblh mata, skrg pantang jumpa hahaahah

Nad @ MamaZakwan said...

kite tak suke makan nasi kerabu
sbb nampak pelik kaler biru, huhu!

ch@ said...

comelnyaaa gaya ko mkn eima. hahaaa. aku pun suka nasi kerabu walaupun taktau real versionnya mcm mana. aku belasah je sampai kakak tu tanya aku, orang timur ke? hahaaa. org selatan.

wahida said...

aku suka giler mkn nasi kerabu...
tapi hubby aku tak reti sgt...sbb dia pun mcm ko pelik tgk nasi ada warna...haha..

rasp said...

hehehehe sib baik maintain jer selera tu kan :D

.:fyzz:. said...

aku suka nasi kerabu...tambah2 boh solok lada..

Nini D.. said...

aku suka nasi kerabu.

amiey lee said...

feberet aku..... memang bestt sgt..asal pagi smpat beli aku beli...kalau ada pasar malam je aku cari ni jugak heeee

maszmadi said...

erm, masz boleh makan nasi kerabu ni tapi kena la asingkan daun2 n toge2 tu, baru masz makan.. hehe

Papa Mifz said...

papa mifz tak mkn nasik kerabu...

cheqna said...

ngan daging bakar lagi sedap wehhhhh

Cik Anita said...

setuju setuju!
nasik kerabu memang sedap. makan dengan telur masin lagi. pergh. mmg terbaik!!