Monday, May 21, 2012

Sarapan Dari Rumah 2

sarapan aku pada pagi ini 

Nasi Goreng Kampung + Milo 3in1 Panas
homemade




jimat² & sedap sendri masak harus puji

ade nasi lebih smlm punya 
gigih pagi² goreng utk tapau 
dari bazir nasi berkulat dlm rice cooker sbb terlupa nk buang ...muahahaha


Note : dah kul 10.30 am dah .. ptt la perut kemain dok menyanyi td...

12 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah2..bak skit.

.::Lynn::. said...

sama la kita bawak bekal dari umah... leh jimat.. arini aku bawak cekodok pisang plus aliya... hihihi

Shinnaz Ahmad Rasid said...

bestnyaa....! nak buat masih tak berkesempatan..wee!

syawalsimpsons said...

mmg jimat...rajin sekarang ni masak2 kat umah..padan dah jarang nampak ko kat cafe ni..kakakka...

aku bukan langkawi sana...
aku SG.PETANi sana...tok aku duduk ngan mak lang N pak lang aku kat kg.ayer hangat..jln ke tanjung rhu...dekat ngan pasar malam tu...

umah tok aku kat kulim...abis dah dier sorang...tu yang dier takmo duduk kulim...

duduk langkawi...seronok...ada org belai jaga N manjakan dier...duduk ngan mak aku ni..selamat la tok aku...mmmm....

eima said...

@.::Lynn::.

aliya ?? aku bc 2 kali ... ceit bw anak rupenye ... leh tolong mak die melukis kang

eima said...

@Shinnaz Ahmad Rasid

ni bgn sbb masak bubur alisha klu harus la tak berkesemapatan jg...kekeke

eima said...

@syawalsimpsons

byk la ko jrg nampak .... ko tu lmbat ...aku kul 7.45am dah siap beli dah ...

seminggu sekali je aku rajin,....hehehe

::Mamalyna:: said...

baru lepas makan jugak...tp makanan yang ditapau cafe...

Me said...

gitu lah bagus..nanti boleh buat lebih2 hantar sini sikit ek!!

bunga_rose said...

rajin ko.. bagus-bagus

rasp said...

kalo lah kita keje satu opis...
mau i paw u satu tupperware hehehehehehe

azizah :) said...

puas hati bawak makanan dr rumah kan sis.. jimat n terjaga kebersihannya..