Friday, June 8, 2012

Aku Pada Pagi Ini

wlupun aku rasa cam diri aku ni pokok bunga ros yg tgh berjalan ...
aahhh lantak ...pemilihan warna yg mengikut napsu 
gila gila 

mampus la..... abis event cepat2 balik rumah kasi tukar .....





16 comments:

MrS. F!zA said...

phewwittt.. ijo
+ pink mmg cntikkk!!

.::Lynn::. said...

wah.... cantik...

.::Lynn::. said...

ko dapat APC ke? TAHNIAH!!

♥cikmOt♥ said...

eh ok per...kelainan dari yang biasa...

nuyui a.k.a miss YUI said...

oh,bju ni ea..comel apa.

Shinnaz Ahmad Rasid said...

phewiit!

Amieylee said...

pokok bunga ros berjalan? hahahahahah aku memang nk gelak.. ayat ko ni mengingatkan ayat laki aku cakap masa baru balik dr cameron dulu.. kan aku bawa bungan byk2..dia panggil aku kedai bunga bergerak sengal tuuu

TeacherAzimah said...

Eh ok jer comel jer :-)

maszmadi said...

pokok bunga ros ni ada duri x?..... haha

lovelywa said...

memang trend orang skang pkai baju kaler block sume..ok ar laa..tudung fareeda tuh..!!

syawalsimpsons said...

eh tak pe ....pokok ros ngah berjalan ok pe....berjalan nak naik stage jumpe muhyiddin jee....neves kaaa....kikikiki...best tak koir tadi...tapi kantoi 1 lagu je....mmm...stand by me...sengal...aku nampak je ko tadi...aku kat audio je tadi amik video dorang melalak kat atas...

@e_da said...

wow pinky u eima.. heheheh

Nad @ MamaZN said...

cantiknye eima! :)
kombinasi kaler yg menarik =)

deelira@deeliraz said...

suke sorang aku dalam bilik ni baca statement ko..

cam pokok bunga ros berjalan hehe..
very the strikingggg

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

ok jerk tgk..
sweet ape kaler pink n hijau tu..

LYAfrina said...

comel . tahniah dear