Saturday, June 23, 2012

Perkara banyak org malas buat

Kerjaan hari minggu
Melipat kain bj yg aku kumpul hampir 2 minggu
Stok bj berlipat dah abis.....


Sesi membasuh dah selesai sbb setiap hari lepas balik kerja aku basuh bj tp bab melipat ni....seksa batin ...huhu







posted from Bloggeroid

12 comments:

Misz Mieza said...

Memang betul! Bab basuh, sidai semua tu rajin lagi.. Bila masuk bab nak melipat & menyusun balik tu yang malas tahap dewa.. Huhu..

TeacherAzimah said...

Betul lar! Inilah kerja hujung minggu yg paling seksa rasanya huhu

Chekgu Azrine said...

Klu ada mesin nk.je bli ek..huhu

ieda said...

malas2 punn akhirnya settle jugak kan dik ekke ;)

eima said...

Betui2....seb baik buat ni time baby tido...klu die paling heaven dok dlm longgok kain...

Nad @ MamaZN said...

aih, awat la ceq terbalik...
kalu kite, ni la keje paling kite suke buat..
duduk sambil tgk tv pun bleh, hehe

♥cikmOt♥ said...

hehehe...kalu aku pai sebulan pun ada...tapi aku dah klasifikasikan seme baju tu mengikut anak2 seme...so time terluang amik la satu longgok satu longgok tuk dilipat...

dan lama2 abis jugak...tapi tapi tapi, baju yang lum dibasuh plak melambak...

bakul baju kotor sahaja ada 4 kat rumah aku tu...
1 bakul baju adik...
1 bakul baju abam mok dan kakak
1 bakul baju pakaian harian somi isteri
1 bakul baju kerja somi isteri...

heheh, amik ko...banyak tul..ihikss

nuyui a.k.a miss YUI said...

tu dia.. kedai dobi ni..hihi.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

melipat baju ok lagi,
menggosok baju yg paling aku terpaksa buat..

aTy _faRed~ said...

siyes..memang malas giler wat keje nih..tau perasaannyer..aahh..teringat 2 bakul baju kat umah tak sempat nak lipat...huhu

bunga_rose said...

Aku pun wehhh..siap je lipat yg mgu lps mai pulak yg br lps angkat dr jemuran mmg serius mls weh

Bitt (doubleIS) said...

hohohohohoho belakang saya pon mcm tu gak...adesssssssssss hehe