Thursday, June 7, 2012

Progress Terbaru Alisha : Berdiri & Memanjat

Nur Alisha lagi 2 hari akan berusia 8 Bulan 
sekejap je tak rasa pun masa berlalu sbb alisha budak yg cukup mudah & xmeragam kecuali sakit

 port fav die ... suka betui dok kat tangga




slalu menjerit berebut laptop ngan abg .... 
memanjat nk capai laptop idaman 

budak menten berat bdn even mama bg mkn sehari kadang tu sampai 5 kali nasi 
belum campur snacking lagi 

cam ne nk nk menten berat asal rasa berat ckit je demam ... xpun selsema ...
kamu ni mmg spesis mama nak .....


Note : mama br rasa berat bdn ...kan demam teruk gini batuk kong² ....hilang selera hilang la berat ...huhu

13 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

makin comel dia!

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah tecik2 dah pandai main lappy ek, makin besaq makin chumell kamu ni...teringat time balqis ikat rambut cam alisha

syawalsimpsons said...

tu geng syawal n aku la tu....

maszmadi said...

go alisha go!!!

ieda said...

alah2 comelnya alisha ..
kena lebih berhati2 skrg nie dik
bila dah dpt kaki lagilahh xtive dia semacam ;)

♥cikmOt♥ said...

eh samalah ngan iris...iris merangkak dengan laju dah skang...gigi dah tumbuh akhirnya...suka suka...sib baik dia belum pandai menggigit my cik b...kalu idak...agagaga...ngeri mak

MrS. F!zA said...

comei si alisha ni! muka jauh beza dr abang..alisha muka abah lah kan..

eima said...

@MrS. F!zA

mmg anak abah punnn ....

pena rozie said...

comelnyer die...

::NureeN:: said...

takot bila tgk anak pnjat tangga..

ch@ said...

huaaa adli aku tak merangkak pun lagi, sobsss... berdiri tapi tak reti duduk sobssss...

comella alisha, hendak jadi mcm mama dia juga, selim melim.

azizah :) said...

cepat alisha.. bila dapat kaki tngok la mama pon nanti dia tinggalkan..haha

bunga_rose said...

cepat ye progress alisha.. aku tak tau anak aku dah pandai manjat ke tak weh.. takat panjat bantal dgn turun katil tu kira boleh panjat ke tak tu erk?? klu dah merangkak bgtau.. eqal takmo merangkak punn