Monday, July 23, 2012

Baru 2 Hari Puasa Dah Nyanyi Lagu Selamat Hari Raya ♥

2 hari berpuasa kami berpuasa & berbuka di rumah SIL aku kat KL
MIL ade sana
sronoknye bila MIL ade 
semua masakan fav bila aku dah jd menantu org belah timur/selatan 
MIL sediakan .....heaven
MIL aku masak bubur lambuk pantai timur RESEPI ada di sini
laksa kuah lemak & buah melaka keledek 

nasi ade jugak die masak, gulai tempoyak ngan .... lain² aku tak prasan sbb time berbuka jrg aku mkn nasi slalu nye kuih muih mee² dan sejenisnye 

hari yang ditunggu oleh fahim sepanjang tahun die sebut² 
hari utk bermain bunga api

dulu mmg aku tak benarkan die sentuh ....tp sejak dah besar dan dah pandai jg diri dan tahu erti bahaya aku benarkan 
kemain gembira itu budak main bunga api sambil menyanyi lagu 
"Selamat Hari Raya"
terkejut aku laki bini tetiba dgr die dok nyanyi lagu hari raya 
posa br 2 hari nak ......




tahun ni aku agak bersemangat bila Fahim dah besar dan semakin faham  erti Hari Raya & die faham ape itu PUASA 


Note : aku gembira sbb fahim sgt perihatin & syg mama die deep² so much 


19 comments:

MRS. K said...

selamat hari raya fahim :b

MizzTina said...

haha..eksaited lettew...

♥cikmOt♥ said...

hehehe, selamat hari raya fahim...ihikss

syawalsimpsons said...

semangat fahim nak rayo ni..

kakngah said...

waaa.. awalnya dpt stok bunga api...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

HAMBOI!! dah nak raya niii! Heheheheh

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi,kemain smgt ni.

Kesuma Angsana said...

awal2 dah de bunga api yek!

Rasp said...

terus terasa bahang nak raya bila tgk fahim main bunga api...
tu lum dpt dengar dia nyanyi lagi tu...

ieda said...

mak aihhh dah main bungoo api !
ekekek kat sini pun dah adee yg jual dik
melampau kan .. paling x tahan dah ada yg buka lagu raya huwaaaaaaaaaaaaaa

wahida said...

fahim dah tak sabar nak raya lah tu...

nur anis said...

huhu...tak sabar nak raya ye...

Nad @ MamaZN said...

pandai la fahim ni ;)

maszmadi said...

haha, exited tu nak raya..... erm, fahim puasa ke eima?

@e_da said...

bestnya eima.. dah mcm hari raya meriahnya...

azizah :) said...

bestnya.. tgk anak excited bertambah2 semnagat nak raya tahun ni kan kak..mesti meriah la raya akak tahun ni.

Misz Mieza said...

Hikhik! Budak2 camtula.. Kita zaman kecik2 dulu gitu gak ye dak? Seronok sangat dapat main bunga api.. Rasa dunia ana yang funya! Kekekekek..~~

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

budak nyanyi tak pe lagik, kita pi the curve sehari sebelum posa deme dah dok dendangkan lagu raya ape cer..

.::Lynn::. said...

selamat hari raya Fahim ♥