Tuesday, July 24, 2012

Berkocak Je Dia Gelak...asal kocak gelak ♥

smlm lepas berbuka aku gagahkan diri mandi 
dan lepas tu mandikan budak ber2 ni 
si abg tu mmg jenis payah mandi ... klu weekend korg nk dgr die menjerit menangis
mai dtg rumah aku dlm kul 9-10 am
mcm2 alasan die bg utk nk mandi tu

kadang tu suka suka sgt request yg bukan²
mandi ngan mama la 
nk mandi ngan adek la 
mcm² la 
so smlm die request nk berndam ngan adek plak 





kemain tau si adek mengekek² gelak bila abg kocak² air 
sronok sgt die 

tp si adek tak lama pun berendam  
kang selsema kang sape susah mama jugak 


Note : terhibur tgk gelagat anak² yg semakin membesar ni ....

18 comments:

syawalsimpsons said...

seronok tak hengat la si fahim tu erk...

mama aleen said...

sama la dengan si reza.. banyak sangat alasan.. :)

cheqna said...

kat trg ayat 'kocak' maksudnya lain dik...

well..memang besh kan dapat tngk gelagat anak2 ni..ko doakanlah moga cheqna cepat dapat baby =)

♥cikmOt♥ said...

dua dua berbogel ek..

fazitaismail said...

alahai comeyynya dak dua beradik nie..comeyy lak tgok si adik gelak gtu..biasa budak2 suka mandi sbb nak main air..tp si abg plak taknak mandi haha pelik kann..)

.::Lynn::. said...

ikot sape la tu malas mandi... hihihi

@e_da said...

ala comeynya mandi came2... suka adik ek... abg dah tak muat besenla.. suh mama beli kolam plak.. heheheh

♥mama eza♥ said...

anak2 aku pon kalo nk mandi mesti nk mandi berdua..main air main sabun suke la derang..

Nad @ MamaZN said...

lagi satu perangai fahim yg ada kat zakwan
malas mandi! ada jek alasan!

Chekgu Azrine said...

kalau anak2 saya ni pun suka berendam gitu..hehee

mamalieyna said...

weiwei...muat lagi, kalau arif ngn adik dia, tak muat nih..hehe~

LYAfrina said...

kocak???
owhh?? klo kt trg maksudnyer...^%&^^#$^%

hehe.. happy 2 beradik ni berendam

wahida said...

kalau anak aku pulak suruh mandi laju jer....sbb nak main air...huhu...kadang tu mintak nak mandi 2 jam sekali...adoi la...

♥ ROS ♥ said...

Hepi jer bdak2 main air... Heheheh..

**salam perkenalan dr ros :)

bunga_rose said...

hiihhhi... kemainnn suke.. ko kan rumah tanah kan.. apsal tak beli je pool kecik tu, bio puas skit depa mandi..

weii kimi pun tak mo mandi skrg, tapi klu sebut mandi kolam terus lajuuuu

::NureeN:: said...

budak2 suka main air kan.. ellesya pon asyik suka ajak emir mandi sama2 dlm tab tue.. :)

Papa Mifz said...

budak2 dapat main mmg la seronok...kene beli besen besar lepas nih nampak nyer...hehe

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Hahhaa, Alasan yg sama selalu Zaquan bg bila kita suruh dia mandi, dia ckp nak mandi ngan Mama..huhu,
selalu ckp ngan dia, abg dh besar x boleh mandi ngan Mama dah, tp kadang2 tu turutkan jugak mandi sama ngan dia..