Monday, July 2, 2012

Budak² Pun Pandai Mengata/Mengutuk

aku ni tak habis² nk cerita pasal aku & anak² je kan 
hahaha tu je modalnye ... mana nk ade cite lain 
aku ni jenis yg tak pandai nk bersosial sgt
jenis dok rumah, beriadah ngan anak² je 
nk bercerita pasal isu semasa pun tak brape pandai 
nk cerita pasal fashion lagi la 

<><>><><><><><><><><><><><><><><><><>

hari khamis lepas beli brg² kat Giant Seri Kembangan 
singgah mkn kat food court ctu 

kebetulan tgh tgu abah beli mknan 
fahim dok borak² ngan aku 

Fahim : Mama tgk tu , cam adek la 
Mama : mana ......
Fahim : tu tp adek comey, baby tu tak 
Mama: sbb adek kecik, baby tu gemuk 
Fahim : haaaa mulut die uduh ... cam fish 
Mama : suka hati je kan ...mama die dgr kang ...cer buat cam ne mulut baby tu mai mam amik gambo

mu ingat muka mu comey ke ngajuk org gitu


** cam ne la mulut baby tu tak mencebik sbb sgt tembam, demok & montel ...pipi yg tembam dah tolak bibir kecil tu sampai terjuih ... klu ikutkan baby tu mmg comey 

dimata Fahim baby paling comey harus la adek... biar pun baby yg comey lain bila ditanya sape paling comel jawapan ttp 1 : "adek la comey"

sape kate budak² tak pandai mengata org ... haaaaa ni buktinye 


Note : boss takdak ni ...lalala


12 comments:

Bionic women said...

hahahha..hebat ler fahim..
itu tandanya matanya fokus, otaknya cerdas..sempat ag dia menelek..hehehe

sedar2 x sedar besar dah fahim

cheqna said...

hahahahaha fahim..
nurung perangai piye ni??
kikikiki

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

ha ha ha budak2 cakap deme tu mmg ikhlas, kalo cakap mmg ikut sedap mulut je, balqis pun camtu gak

fazitaismail said...

fahim fahim..lucu lak dgarnya..budak2 memang mcm tu..tp w/p fahim buat mulut camtu dia tetap comeyyy hehe

bunga_rose said...

haahahaha..lawak la anak ko ni, pndai pulak tu dia ngajuk orang..

weh takpe, aku suka ko cite pasal anak2 ko.. kadang2 leh buat rujukan utk aku dalam membesokan anak2 ^_^

Rasp said...

hehehehehe fahim fahim....
abg sayangkan adik gitu ler....
tetap dimatanya adik dia pallllliinnggg chomei kan...

azizah :) said...

hahaaha comel la fahim ni.. baguslah dia sygkan adik dia.. adik yg paling comey kan..

Qhaifa Nur said...

siapa paling comel mestilah fahim...
makin cerdik...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

hahaa..fahim2..
Abg yg baik ni dimata dia tetap adik dia yg paling comel..

bdk2 mmg camtu ckp ikhlas..

~aSHa~ said...

kalo sape paling cantik dia jawab apa??





---------
kalo anak k.sha dia jawab..'mama'...ehehehehee

Nad @ MamaZN said...

fahim, fahim..
hihihi
pandai ek! :)

ch@ said...

ooo fahim... pandai ye kamu. takyah la tanya fahim, aunty cha comel ke tak, sah fahim jwb tak comel langsung. kikiii... meh sini pipi tu, aunty nak cubit sikit.