Saturday, July 7, 2012

Meh mkn kenyang sebelum buat kerja

Tgh menikmati bfast homemade
Nasi goreng kg. Pedas dimasak awal pg b4 enPanjang gi game volleyball opis die & bihun goreng putih utk anak berdua tu

Sejak 2 minggu ni dh jrg mkn kat luar kecuali sabtu ahad sebab fahim dh jemu keluar ...die asek ngaruk, ngamuk b4 keluar...jemu kate die"asek kuar je ooying la"

so mama kembali memasak...hehe
Best jugak nikmat memasak bila anak2 & laki mkn.....





posted from Bloggeroid

7 comments:

Bionic women said...

Faheem dah macam Dhiya, maybe life kami kat sini x macam kat bandar, so dah terbiasa main kat rumah jer..kalau keluar dia makan x lalu, tapi kat rumah, yg mama masak, nasi kosong ngan sardin pun makan x hengat dunia..hehe

@e_da said...

nikmat kan masak bila anak dan suami mkn... Kalau diorg puji lg semangat nak masak... Hihihi

Papa Mifz said...

ingatkan budak2 tak reti jemu kalau jalan2...hehe

♥cikmOt♥ said...

wah adik alisha dah makan bihun singapore tu...cayalah..hehehe...iris nak sikit boleh...

Nad @ MamaZN said...

eh,
perangai zakwan dah macam faheem la!
asal ajak jenjalan mesti taknak
penat,ngantuk, nak tido, nak main
kene upah macam2 baru nak ikut!
maknye ni nak gak gi jenjalan
ate, dah 5hari dok umah sesaje!
anak bujang plak takmo, huhu!
sedey jek =p

~aSHa~ said...

kalo kita masak mereka rajin makan..sgt seronok

nn lylyn said...

okla tu..nmpak selera kak =) tp budak ni kecik2 dh pndai komplain ye...