Thursday, July 12, 2012

Sape Suka Lipas, klu suka jgn guna tips aku ni ♥

mende baik dah berkesan harus ala dikongsikan dengan kawan²
supaya pembelian kita berbaloi² 
disamping tu dapat mencegah penyakit berjangkit bawaan vektor

sebelum ni penah wat entry pasal lipas kereta
aku guna jenama yg sama shieldtox outdoor
kali ni aku lipas besar plak tumpas 
kerana cubaan utk masuk ke dalam rumah aku padan muka

nampaknye ia hanya berkesan utk lipas 
semut tak jalan sbb byk je semut lalu lalang kat kawasan aku sembur

aku sembur shieldtox outdoor ni kat semua pintu dan tingkap
dan klu korg jugak nk sembur makesure 
anak² anda tidak pi main² kat kawasan tersebut
karang klu dah keracunan sape yg ssh ..... hmmmm




Note : tak de ape nk di note kan

11 comments:

maszmadi said...

bagus eh?... boleh beli la lepas ni, tapi bau dia busuk x?.. huhu

bunga_rose said...

oooo yeke? mmg berkesan la erk.. tapi rumah aku takde lipas.. ada cicak dengan semut je.. tapi... dalam kete melambak lipas2 kecik tu huhuhuhu...

MRS. K said...

kete aku banyak lipas wei.. hadif makan sepah merata. kejab je lipas tu datang..

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg besh jenama ni..hihi.

@e_da said...

oo tak penah try yg outdoor ni... kalau dlm keta ada lipas mmg tension!

syawalsimpsons said...

yalo mmg berkesan..nampak je lipas tu tersadai kat situ...

cheqna said...

mencik lipasssss

Bionic women said...

Kita guna gak menda alah ni...
berkesan tu..tapi kat rumah kita ni semut pun mampus gak..maybe semut kat sini x cukup imun..hahaha

fazitaismail said...

kat rumah n kereta ita bnyak jgak lipas..adoii tensen tul!! guna jgak shieldtox outdoor tu..hehe

Nad @ MamaZN said...

dah guna jugak! :)

Qhaifa Nur said...

memang berkesan pun....