Friday, July 20, 2012

Selamat Berpuasa

alhamdulillah kita masih berpeluang utk berpuasa di Bulan Ramadhan tahun ini
mudahan ibadah kita diterima Allah swt Insyaallah 


rasa berdebar menyambut puasa dah x  seperti dulu ketika menanti pengumuman 
dulu mmg berdebar menunggu mantan penyimpan mohor besar raja-raja nk umum
skrg ni sgt laju dah tak feel 
wlu camne pun tanggungjawab kita sebagai muslim harus dilaksanakan 

Selamat Berpuasa dan semoga kita berjaya memperbanyakkan amalan² dan mudahan semuanya diterima Allah swt. amin



Note : sekejap je masa berlalu masih terasa raya tahun lepas dlm ingatan ni .....

17 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt berpose sis syg =)

syawalsimpsons said...

aku tak tgk pon semalam...mmmm...salam ramadhan..kalo ada buat kuih pepe...kasi sikit kat jiran ni erk...

maszmadi said...

selamat berpuasa eima...

aku x tengok pon pengumuman puasa malam tadi, dok sibok layankan Aisha nak tengok video Upin Ipin... trus lupa.. hehe

eima said...

@nuyui a.k.a miss YUI

syg kamu jg

eima said...

@syawalsimpsons

hmmm ingat je ko kan .. insyaallah tahun lepas aku pembawakan anak pompuan tu kemaruk buat kuih tu ...hehehe

♥mama eza♥ said...

selamat berpose beb...

Rasp said...

Semoga setiap amalan dan ibadah kita dalam bulan puasa kali ni diterima oleh Allah SWT.

Maaf atas segala khilaf ku ya sis...

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak.

fazitaismail said...

selamat berpuasa..

Papa Mifz said...

selamat berpuaso yer...:)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Selamat Berpuasa ..:)
betul tu skrg ni dh x feel sgt bila dgr pengumuman tarikh berpuasa tu..

ieda said...

slam ramadhaan al mubarak buat adik sekeluarga ..
sayang akk x dpt nak sambut pose nie huhuh

azizah :) said...

Marilah kita berpuasa dengan ikhlas. Doa agar dapat kekalkan amalan baik sepanjang hayat ni.
Selamat meraikan ramadhan. Selamat bertarawih kak :)

eima said...

Jijah xdpt la akak nk bertarawikh cam zaman bujang dulu2...kena tgu anak2 besar br dpt pi masjid....nk bertarawikh di rumah akak xconfident....

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

salam ramadhan & selamat berpuasa..
semoga amal ibadat kite diterima olehNya, amin!!!

LYAfrina said...

salam ramadhan eima

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Eh..orang yang announce puasa ni dah tukar eh?

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt berpuasa ya sis.