Thursday, August 30, 2012

Aku perlukan Ketenangan

hari ni aku sgt la sebuk sampai pala aku pun dah sakit ni ... 
nk BW pun tak dan ....
byk betui la plak surat ari ni
slalunye aku releks je ... bila byk kerja cam ni sampai tatau nk wat yg mana dulu
bila dah siap ade lagi bertimpa

esok la aku cover jalan²


Note : almaklumala org jrg byk kerja .... bz lite² je slalunye

8 comments:

::NureeN:: said...

sama la, tp dh ptg gini M makin besau jer.. teringat plak anak2

syawalsimpsons said...

BZ benar kawan aku sowang ni..takmo datang lawat aku kaa

ieda said...

x per dikk
slow12 lahh ..
adakalanya kita busy ngan kerja kan ..
sooo bila dah busy nie kena sabar lah ;))

Papa Mifz said...

buat perlahan-lahan yer...lamo2 hbs la kerja tuh...:)

Nad @ MamaZN said...

slow2..
lama mesti siap ;)

TeacherAzimah said...

Hahaha... Samalar kita banyak btl keje skang ni aduhai

qasehraihan said...

btenang..pelan2 kak..

entry gambar raya kita ni..hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/entry-gambar-qasehraihan-julung2-kali.html

maszmadi said...

hamboi, sibuk tul tuh... entry pendek n padat menyampaikan rasa di hati.. hehe ari ni sibuk lagi ker?..