Tuesday, August 28, 2012

Baju Sekayu

rasa seronok bila dpt sedondon ngan anak dara 
mama die kecik kain 4 meter leh lebih buat bj anak dara die ...hehehe
bj raya pertama mmg beli lebih
bj raya kedua tailor sj buat bj utk alisha

Raya pertama

Raya Ke2
-tudung bantai hitam je ....



tatau la plak aku ... ko yg tgk muka hari² kan ..ko kate tak, tak la ...kiki
aku tgk tak pun tp org yg slalu kate aku dak sekolah...hahaha
tahun lepas time boyotkan alisha 8 bulan pun dpt duit raya time beratur marhaban....muhahaha
tahun ni tak dak sbb kantoi pakai sedondon ngan alisha




Note : Baju Raya Alisha 5 pasang pakai 2 je .... 

18 comments:

syawalsimpsons said...

baju raya pertama ko cun weiii

ch@ said...

hahaaa. ko sama ngn aku eima. org bajet aku dak tgh2 blajar, buat tesis. skali bila interview, anak aku masuk 3 org. suami babysitter anak aku kata, muka aku babyface. aku rasa nak nyorok dlm almari. hahaaa.

cheqna said...

cheqna memang x de basi r alau kain 4 meter...
ekekeke

Nad @ MamaZN said...

cam sue syawal gak, suke baju raya pertama! :)

baju kurung nayli ada 4, tp pakai 2 jek, haha!
bile nak pakai lagi ni, hahah!

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

untung org babyface ni.. hehehe

haah, cantik la baju raya pes tu,
sgt matching ngan tudung, kenan tol!

@e_da said...

bestnya.. tak sabar nak pakai kain sekayu gak mcm eima n dotter.. hihi

Mak Janda Meletops said...

jgn sibuk

Chekgu Azrine said...

hehe..mmg chomel je awak..nmpk mcm bdk2 sek je..

MRS. K said...

babyface! fareeda yuk!

Amy Syaquena said...

apahal dia terjah ko lak..hangin betul aku dengan janda perasan ni... beb cer ko tengok ada gambar amy kan..mati2an dia kata amy perasan geram betul la

ieda said...

ahahah bagus nie jimat wehh dik
x yah pening2 cari baju kan .. amik sekayu sudahh ;)

aah dia body kecik leh aar nyempit2 duit raya .. untung gak org bdn kecik nie ;)

Mooniqueen said...

Comelnya.... Mak dgn anak ni... Tp betul ke kain 4m leh buat Baju anak lagi?

ieda said...

@Amy .. pic amy yg mana dia letak dik .. akk puas tgk .. x nampak pulak ..

aduhhh harap2 kalau ada yg x kena dpt diperbetulkan dengan segera .. insyaallahh allah berikan jalan ..

LYAfrina said...

hehe..untungla..msti kecik molek je ni kan.. smpai leh dpt duit raya lg tu

eima said...

@Mooniqueen

betui la ... sbb kain tu mmg kain pasang beli kat kedai 4 meter tp tatau la klu bidang besar ... tailor MIL kate boleh buat ...& alisha pun dah pakai tu ... yg raya ke2 tu

eima said...

@Amy Syaquena

aku dok cari gak tp aku tak jumpa ke die rem0ve ??

maszmadi said...

hurm taun ni x dapat nak sama ngan baju raya anak coz x sempat nak pikir (cbuk pikir pasal umah)... so beli cum ikut kaler same jerk, tu pon lari jauh gilerz.. huhu

Bionic women said...

suweeettt a, baju sama sokmo, kita kalau 4 meter tu x dapat ler utk maknya sajer pun muat2 jer..hahaha