Thursday, August 16, 2012

Demam Raya

demam aku semakin teruk ... suhu dedar je bila check 37.8
tak turun2 cam ne nk turun ubat mkn time sahur ngan berbuka je 
aku dah pi klinik pg tadi Dr just geleng je sbb die suruh jgn puasa
mkn ubat klu nk cepat sembuh 

tp hati ni sygnya nk berbuka ...aku sygkan puasa aku 
insyaallah aku masih mampu berpuasa
tak pe la klu batuk ngan tak larat bdn ni bermaharajalela
aku masih mampu tanganinye 

Ya Allah sembuhkanlah aku 
semoga ibadat puasa aku lancar 
dan perjalanan aku pulang ke KG juga lancar...amin

Note : nk jalan kaki jap ....nk pi alamanda enpanjang ngan anak² tgh menikmati KFC...

6 comments:

syawalsimpsons said...

aku pon nak G alamanda..nak jenguk ko kat sana la...kikikiki...

moga cepat sihat weii..aku ni batuk pon tak berkesudahan ni..mmm

Sally Yatiey said...

semoga cepat sembuh ;D

Chekgu Azrine said...

speedy recovery k..

aTy _faRed~ said...

tapi dah memudaratkan...kene jage kesihatan jugak..tu pon penting..nak2 raye ni..hurrrmm.....apepon...jage diri bebaik yer...aku doakan ko cepat sihat..aminnn...

Kesuma Angsana said...

jaga diri ye! dh nak raya ni

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

mmg x srnok kalau beraya dlm keadaan bdn x sihat. Moga cepat sembuh..