Thursday, August 9, 2012

hari ni aku makan gaji buta kot... astafirullahal'azim

hari ni sikit je masa aku ade kat opis 
pg tadi dah keluar ke satu kedai tu tp idaman hati ttp tak dapat
aku grab je warna lain 
esok klu masih aku larat ngan mood ok aku pi lagi kali ke4

belah petang plak ni aku nk pi klinik bw alisha checkup
hopefully berat ade la perubahan 

penatnye bdn hari ni 
mls masak lagi boleh tak ....hehe



Note: aku tak paham betui ngan rules kedai tu ... cer perihatin ngan paham masalah pelanggan sikit ... ko humban je la stok ...pe masalahnye ko ttp untung jugak ....kerek

17 comments:

MRS. K said...

muahahhaa.. beauty is pain bebeh...

syawalsimpsons said...

NAK WAT GUANO..MANUSIA...WEIII BAWAK ALISHA CHECK UP ERK...AKU PON CHECK UP JUGAK PETANG NI

eima said...

@MRS. K

tu yg sadis tu

eima said...

@syawalsimpsons

checkup bulanan la ... kite jumpa ... lalala

nuyui a.k.a miss YUI said...

keje brape minit ke brape jam je ni kak? hihi.

@e_da said...

heheh sesekali.. hari2 lain ko rajin kan.. heheh

are_lin@yu said...

ayu singgah folo sini..jemput ke blog ;-)

Nad @ MamaZN said...

tu la cara org nak niaga
macam2 pesen..
cam kedai hp yg kite citer smlm
sama gak cam kedai paridah ni
ada rules sendrik
yang kita ni..kita ni! hahah!
pegggiiiii la jugak sbb dah berkenan
yg nulis ni pun 2x5 jek, huhu!

♥cikmOt♥ said...

hehehe, kerana minat kan...
takpelah...

YanaMIB said...

bli bj raya katne kak? sy xjmpe2 lg bj yg berkenan..ada seminggu lg nih..adeyy~

Chekgu Azrine said...

kalau penat masak PARAM je..hehehe

mamalieyna said...

hee` sesekali =P

qasehraihan said...

fareeda nyata jelitakah?
fareeda nyata susah dapat stok..hihi

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/kegilaan-suka-beli-benda-cute-baby.html

♥ ROS ♥ said...

insyaallah ade perubahan :) rajin kerap serbu kedai sama.. hahaha

aTy _faRed~ said...

eerrr...aku ni tang menghapdet blog ngan blogwalking ar waktu makan gaji bute..astagfirullah...[eerrr..tapi buat gak lagi..heheh]

Kesuma Angsana said...

kadang2 KA macm tu juga, tapi kena wat 3- 4 keje dalam satu masa ler hehe

fazitaismail said...

apa yg dicari smpai tak jumpa2 lg tu cik kak oiiii..haha sabor lah ye..hehe