Wednesday, August 15, 2012

Nak Pk Tajuk pun Berejam

hari ni aku demam la plak 
harap sempat la lega bila sampai masa nk balik kg nanti
bkn takat aku je demam enPanjang jugak 
alisha on off

perit tekak aku ni 
hidung plak meleleh je

pala tintong² mls gile skrg ni ...

hari nk berbuka ape pun aku tak dpt pk 
yg pasti aku dah mls dah.... jgn enPanjang suruh masak lagi sudah la
nk mkn kat luar pun malas gak ...

econ kat opis ni kemain lagi sejuk 2-3 hari ni 
aku rasa sbb ni la demam

ape la aku dok merapu ...jari main taip je
BW dari td dah selesai



Note : mood raya rasa nye tak mari lagi tp mood tak mo kerja dah lama dah....

11 comments:

syawalsimpsons said...

aku seb baik tak demam...tapi batuk je memanjang dari khamis lepas..sampai sekarang masih tak elok...adoi

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga akk skeluarga cpt sihat ea..dah nak raya ni..

Kesuma Angsana said...

jaga diri moga sembuh cepat, salam aidilfitri dari KA & family, mohon maaf andai ada salah silap spjg perkenalan kita di laman maya ini

♥cikmOt♥ said...

aku pun sakit kepala ni...adehhh

.::Lynn::. said...

minum air byk².. sekarang kan musim panas

Bionic women said...

kita balik pekan petang ni..
jaga kesihatan tau..rehat banyak2

selamat hari raya eima
maaf segala kesilapan sejak kita berkawan di alam maya ni..
semoga raya ni membawa seribu erti..
semoga kekal bersahabat yea

Nini D.. said...

menu aku arini nasi ayam!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

selalu mcm tu lah, sorang sakit abis berjangkit satu rumah.

Moga cepat sembuh n dpt beraya dgn tenang..

Ni tgh risau gak ni ari tu Ziqry dh baik batuk selsema ni dtg balik..

MizzTina said...

nk raya ni la mai sakit ye.. get well soon

wahida said...

kan? kengkadang pening fikir nak letak tajuk apa...adoi la hai...

fikir nak letak tajuk je berejam kan nok...

::NureeN:: said...

kita sama, ari ni mood keja terus terbenam, mmg x nak wat keja klau bleh.. hehehe
moga cepat sembuh ya
slamat hari raya