Monday, August 27, 2012

Sedondon Kami Ngan Hijau

aku sebenarnye petang² cam ni mls nk wat entry dah ...
mood aku kan masih mood nk raya pastu sebuk nk BW lagi
baca komik lagi 
kerja² aku tu sikit sesambil dok depan pc leh buat
tp disebabkan Mrs.K nk sgt tgk bj raya 
aku buat jugak la petang² ni 
bj raya tak comey pun ....tudung pun bukan tudung raya main sarung je 
ye la mana tak main sarung je ..puas aku beratur pastu kena marah lagi tp balik tidak la  tgn kosong tp warna lain je la 

 seb baik ade SIL yg sudi ngambik gambo ..klu tak mmg tak de gambo raya kami anak branak 
gambo ni semua dah pakat penat ngan busuk dah ...dah tghari dah ni ...




Note : tahun mkn ketupat sikit je .... tak berulang pun ... nape tah ..dah balik rumah baru nyesal....hahha

16 comments:

MRS. K said...

hijau! sama ngan lynn laa...

okey je tudung tu.. ngam jugak!

aku taon ni kenyang makan ketupat wei.. syiokk balik KEDAH.. tiap umah ada ketupat

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Eh..tudung sama kaler lah! woot woot! Selamat hari raya, maaf zahir & batin!

♥cikmOt♥ said...

gambar raya aku pun lum tayang lagi ni...esok esok dan esok la...hehehe

Misz Mieza said...

MM pon tak banyak gambar raya.. Huhu.. Terlupa.. Sibuk sakan beraya konon.. Sobs! Btw, suka ar tudung tu.. Cun! ^_^

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

cantik je tudung tu, ngam je dengan baju....kita tak wat entry lagi, malas bebeno leh gitu?

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

cntik la tudung tu...!:-)

ummiaqeef said...

hijo yek thn ni..huhu..

ieda said...

aloor sweet je warna ijoo nie
ok ape .. janji ada pic kan dik
kenangan nie ;)

syawalsimpsons said...

alahai sweetnyer hijau ko....

TeacherAzimah said...

Combination between green and pink sgt sweet ;-)

Chekgu Azrine said...

hijau jgk..blh kawan..hehe

mamalieyna said...

cantik kaler tema..kena je dgn tudung tu..jadilah pic ni pun, ada gak kenangan bersama baju raya ^_^

Nad @ MamaZN said...

pinjam tudung! =p

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik2 kaler hijau ni..

aTy _faRed~ said...

tapi tudung nyer cantik glamer..:)

ch@ said...

cantik. ltk gmbr ni kat timeline fb ko. hijaucantik. kehkehkeh...tapi aku mmg suka tgk bila sedondon2 mcm ni. gmbr keluarga cikMot pun cantik.