Friday, September 28, 2012

Bonus Sebulan Setengah Untuk Kakitangan Kerajaan

harap² ada berita baik utk semua rakyat Malaysia
berita baik jugak kakitangan kerajaan cam aku ni 
org swasta tak leh kutuk² lebih² ye 
klu kami ni dpt ape² berita baik dari PM kita dlm Bajet 2013 ni
aku tuju ni ke laki aku tu ...suka sgt kutuk ...sape jugak untung klu ai dpt bonus ke naik gaji ke ...ceit hahahah

dgr cite dpt bonus sebulan setengah gaji dan elaun perumahan naik
hujung tahun 2012 dpt sebulan gaji sbb setengah bulan dah dpt pd hari raya lepas 


Note : rindunye kat anak²........

6 comments:

Kesuma Angsana said...

untng ler org gomen ! tumpang gembira

ummiaqeef said...

same la..laki ku pun suke kutuk gomen..hahaha

mamyharraz said...

tumpang gembira dgn berita bonus atau kenaikan ;)

Chekgu Azrine said...

kira dpt sebulan je la..yg lg 1/2 tu dh habis dh banje..hehe

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Alhamdullillah, dpt sebulan setengah gaji w/pun yg stengah dh dpt masa ari raya tu..lebih dr yg dijangka, aku jangka sebulan jerk kita dpt dibayar setengah lg bulan Dis, ni dpt Dis n Jan..ok sgt

Si Matatajam said...

Bertuahnya depa yg keja ngan Gomen