Thursday, September 27, 2012

Misi Gemuk | 3 | Appeton Weight Gain

aku masih dalam misi menambah berat badan 
dulu aku ada mencuba produk dr dR. Rozmey Gain5
2-3 bulan lepas aku ade plak try Nutralife Maximum Weight Gain
dan sekarang ni aku try Appeton Weight Gain bermula hari ahad 23.9.2012

aturannya mesti minum sejam lepas makan
300ml air + 31/2 scoops appeton
aku minum 3 kali sehari
2 kali di opis 1 kali di rumah



di rumah

di pejabat


buat masa skrg ia masih menjadi rutin aku 
aku masih belum hangat² tahi ayam

berat aku sebelum minum aku tak sure lupa nk timbang
dan berat aku skrg ni pun aku belum timbang ....hmmm

tp pengukur aku adalah jeans aku tu 
aku rasa dah sedikit ketat ...ada perubahan memberansangkan 
aku nk teruskanlah pengambilan 

tp aku slalu baca & dgr,  kita selalu tidak berpuas hati dengan fizikal kita
yg gemuk nk kurus
yg kurus nk gemuk 
aku buat ni bukan hanya kerana desires aku je 
tp untuk kepentingan suami tercinta jugak
aku nk jadi wanita tercantik hanya untuk dia
wlupun enPanjang tak kisah tp aku kisah
mmg enPanjang yg keluar duit beli bahan makanan tambahan ni utk aku tp 
mmg aku inginkannya 

kiranya ini misi aku dan enPanjang 


Note : last timbang 40.5kg je dulu² .... harap² ade le perubahan nenanti

15 comments:

Nens Collection said...

gud luck dear!
insyaallah naik nnt..hehe

@e_da said...

eima.. kalau la boleh di bagi dagingku ini padamu dah lama ku dermakan.. huhu.. i misi nak kurus u misi nak gemuk.. gud luck ya...

syawalsimpsons said...

dah lebey kurang berat akob tu...tp akob aritu 41KG...adoi...itu abg tecik, urat dawai tulang besi woo..aku lg berat dr dier 50KG..tu yg leh angkat dier...

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga tercapai yer kak..

♥cikmOt♥ said...

meh la, amik lelemak akak ni...banyak dah terkumpul...hahaha

azizah :) said...

biar betol kak 41kg? jijah ni yg kurus pon 43kg..hahahha meh kak kita gemukkan badan sesama yer.. nnt akak dah gemok boleh jijah minum pulak..hahahha

maszmadi said...

demi untuk suami, kuatkan semangat yerk eima, moga misi tercapai...

Misz Mieza said...

Lebih kurang je berat kita.. Dah macam2 try tapi tak naik2.. Huhu.. Masa student dulu pernah try weight gain nih tapi tak menjadi.. Huhu..

monamie said...

heee ..sama macam kawan manja kat atas tu. gamak boleh bagi isi kakmona.. lama dah aku bagi. kuikuikui... kakmona plak gigih nak turun berat. cis! ;p

Kesuma Angsana said...

gd luck yer

Chekgu Azrine said...

good luck ye..semoga niat murni tu diberkati Allah..amin

Rasp said...

all the best sis....
kalo nak lemak lebih...
i rela dermakan hehehehehehe

TeacherAzimah said...

best of luck!

ch@ said...

mmg ko cikeding. berat aku dah cecah 50kg la kot. tggu yg 3rd ni kuar, tah baper naik gaknya.

Pn. Zana said...

nak gain weight eh? meh nak kasi tips. apa kata makan lebih dr kalori kita. boleh google cm na nak kira. makan lebih 7000kalori lebih kurang utk dpt tambahan 1kg . so, boleh devide kepada 1 minggu. cuba ye. gud luck.