Monday, September 10, 2012

Mood sedih : If i'm in Your Shoes

aku baru je dgr & dpt tahu yang isteri ex boss aku yg tiap² bulan bg duit topup tu 
koma di Mekah semasa nk pulang ke Malaysia
paru² berair dan ada masalah buah pinggang

hari ni dah 12 hari 
dan my exboss sorg² kat sana menghadapi semua ni 
aku mengenali isterinya sikit² hati aku tersentuh 
aku rasa sedih 
aku juga sedih sbb ex boss aku  kat sana kena hadapi  sorg²

mudahan isteri ex boss aku sembuh dan sihat kembali 

kami di sini hanya dapat panjatkan doa

Ya Allah Ya Tuhanku, kau sembuhkanlah kesihatan Pn Nor Zilah Bahari seperti sediakala dan Kau panjangkan umurnya.

Note : Mood sedih sbb aku asek terbayang wajah isteri beliau, anak exboss ckp "ayah pasrah" 

12 comments:

syawalsimpsons said...

sedeynyer....moga ex boss ko banyak bersabar N tabah hadapi dugaan ni...

Kesuma Angsana said...

tumpang sedih, moga beliau cepat sembuh ye! dan doakan yg terbaik aje

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga isteri beliau cpt sihat.. kt doakan sama2..

MizzTina said...

semoga Allah melindungi mereka...

wahida said...

mmg berat dugaan ini...semoga Allah berikan kekuatan pada family ini agar menghadapinya dgn penuh sabar...


dan semoga pn. nor zilah bahari cepat2 sembuh...amin...

nur said...

mari doakan yang terbaik buat mereka sekeluarga.. itu ujian dari NYA..

ieda said...

aduh sedihnyaa
semoga isteri dia cepat2 sembuh ..
insyallah dik
banyakkan berdoa ..

Che Rosliza Che mat said...

sedih pulak baca...semoga cepat sembuh ya...follow sini..

maszmadi said...

ameen.....

moga beliau cepat sembuh n dapat balik Malaysia jumpa keluarga tercinta..

Qhaifa Nur said...

sedih dgn sakit yg menimpa beliau...
apa-apa pun banyakkan berdoa moga beliau cepat sembuh.....

aTy _faRed~ said...

ujian Allah...semoge beliau tabah... kat sini kite doakan jer lah banyak2 tuk wife die tu yer...semoge disembuhkan dan dipermudahkan segala..aminnn

Nad @ MamaZN said...

sama2 la kita doakan yang terbaik buat isteri x bos eima tu...