Wednesday, September 19, 2012

Raksasa Belasah Otomen




Raksasa Blasah otomen 
bukan aku yg ckp tp 
budak ni yg ckp sambil terjerit panggey aku kat dapur

"amma...amma...sini la nenok otomen dah kalah ni....Rakcace belasah otomen"

aku ingatkan cite dlm tv tu rupenye adek die kate raksasa
sabo je la ....


Note : rindunya nk berjalan ...dah lama ni terperuk kat rumah....
posted from Bloggeroid

22 comments:

Kesuma Angsana said...

he he he cutenyer

♥cikmOt♥ said...

hehehe...dah berjalan ke si alisha ni

Nens Collection said...

hehe..comel je abg ngadu kt mama die..keke

eima said...

@♥cikmOt♥

belum kak ... memanjat die terer... tak mampu imbang bdn tanpa berpegang

MizzTina said...

haha..kesian jd rasaksa..

syawalsimpsons said...

kkakkakakak...boleh PK la si fahim alisha rakcace

Qhaifa Nur said...

tak pernah beli anak2 ultraman....
mana tak minat kete...

bunga_rose said...

ahahahah.. comel sungguh.. pempuan kan, memang suka patung2 ni.. eqal antu kete... diseretnya merata kete tu

azizah :) said...

serius comeynya alisha tu.. fahim pulak suka je kenakan adik dia..hehe

maszmadi said...

wah gilers la kat umah ko ada raksasa ngan otomen..... haha fahim fahim.....

Chekgu Azrine said...

haha...cerdik!!

ieda said...

ekekke cute
same je ngan zahrien
dah banyak otromen yg dah jadi mangsa dia .. ciannn ;))

Papa Mifz said...

kesian kat ultraman tuh...hehe

LYAfrina said...

ni raksasa y sgt2 cute ni!! semua org suka.. hehe..kelakor lok s abang..pangil amma ye?

mamalieyna said...

hehe..tak pasal2 adik jadi raksasa ye,,bijak si abang ^_^

ida said...

hehe...kelakar si abg panggil amma...kalah jugak otomen dgn raksasa...LOL...

Nad @ MamaZN said...

bijak la fahim ni! :)

::NureeN:: said...

hehehe.. comel jerr dgr fahim panggil amma.. :P

.::Lynn::. said...

hahaha... ultraman x buleh melawan

.::Lynn::. said...
This comment has been removed by the author.
Arham Md Ali said...

haha macam sepupu saya, suka sangat tengok cerita Ultraman Max dekat Astro tu.

TeacherAzimah said...

anak kita pun panggil kita amma hehehe