Thursday, September 20, 2012

Sakit Pala Aku Dok Tgk Harga Hartanah

hari ni dari pagi tadi masih berpikir ape yang patut aku buat
sgt² blur, tak de ideas
pening pala dok tgk harga hartanah
rasa cam nk beli hartanah kat KG je 
pastu dok sini kat rumah tumpangan dah tua² nanti balik kg je la 

tatau nk ckp pe lagi
yang aku tau  biar la masa menentukannya
masa menentukan??? jawabnya makin lama makin aku tak mampu la 



Note : dulu gaji aku kecik laki aku keja swasta ...mmg tak mampu jugak nk beli skrg kerajaan dah bg kenaikan ttp tak mampu jugak .....hmmmmmm


kerajaan patut pantau developer² yang hanya buat projek tak mampu milik utk golongan cam aku ni

14 comments:

ieda said...

aduhh akk dah dpt agak sakit kepala koo tahab mana dik huhuh

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada trfkir juga tp tu la..hmm.

Nens Collection said...

sy pon harap ade rezeki buat sy jugak nk beli umah..isnyaallah

♥cikmOt♥ said...

tulah tu...rege rumah makin tahun makin naikkkkkkkkkkkk...

sib baik dah beli...

eima said...

@♥cikmOt♥

tahniah la utk ko kak ....

Kesuma Angsana said...

insyaALlah satu hari tu ada rezki tu

monamie said...

ha btoi. buat rumah tu bapakkk besar2 mahal gila.. dah tu kita yang gaji kecik ni dok laaa menyewa menumpang smp mati. uhuh .emo dak :P

Chekgu Azrine said...

akak pun tak mampu sis..hehehe

Si Matatajam said...

Nasib baik M dok kat kg ja..dah ada tanah siap ngan umah lagi..kalau tak mesti camni gak kan dok pikiaq pasal hartanah...

maszmadi said...

alhamdulillah aku dah dok umah sendiri sekarang walau jauh kedaung dari tpt kerja..... erm, semalam baru jerk nampak iklan kat majalah, tanah RM47,000 untuk lot banglo, tapi kat Kelantan..... kalulah kat KL, alangkah bagusnya..... kan

moga nanti suatu hari ko akan dapat beli umah jugak eima yerk.

Qhaifa Nur said...

ada tanah senang macam2 bole buat...masih belum ada rezeki lagi nak beli...insya allah semoga rezeki kemudian hari....

azizah :) said...

jijah pon masih terpikir2 nak beli rumah ni.. takut tak mampu sebab hutang banyak sgt..hahahaha :p

Nad @ MamaZN said...

ye la..mmg pun
sabo je la bebanyak...
dh try cari2?

TiranaAduka said...

makin lama makin naik..sabo je la..