Tuesday, September 11, 2012

SONY HandyCam Untuk dijual

SONY HandyCam model DCR-HC32E
untuk dijual RM 650.00 **nego
Condition : tip top guna baru 4-5 kali je 
lengkap 1 set seperti asal & baru 

◙ kotak
◙charger - 2 jenis plug in & put in
◙ AV cables utk sambung ke TV
◙ transfer cable
◙ Memory Stick 
◙  manual book











gambar² adalah original aku snap 


jika berminat boleh email kpd aku : noor.izmaliza@gmail.com
atau FB Noor Izmaliza 





posted from Bloggeroid

11 comments:

syawalsimpsons said...

menjual erk...kikikikiki....

Nens Collection said...

CANTIK LG..TP DH ADE..;)
NAPE LET GO..UPDATED BARU KE

eima said...

@Nens Collection

jual sbb aku tak guna pun....
rasa syg pulak biarkan DIA terbiar dlm kotak di dalam almari

maszmadi said...

hurm nak beli wat aper yerk? yang kat umah tu pon elok jerk dok dalam kotak akuarium.. hehe

Si Matatajam said...

Berminat tapi risau plak Kalau tak guna benda tu...Sayang plak Kalau dok terperap ja dalam lemari

♥cikmOt♥ said...

ruginya ko tak guna...

eima said...

@♥cikmOt♥

kak sbb dah guna HP ... mmg tak penah guna mende alah ni nk merakam ....

bunga_rose said...

haah, aku pun byk guna hp je.. tp cam syg pulak ko tau guna weh...

ieda said...

kenapa nak jual dik ???

azizah :) said...

alaaaa pulus takde.. kalau tak leh rembat jugak...huhuhu

Amir said...

salam....kalau 300 esok kita ambik.serius....hubungi amir 019-5440532.kod sg petani,kedah