Wednesday, October 31, 2012

2 Set Beriani Ayam Free utk aku & aku habiskan

17/10/2012 lepas 
kedai mamak glemer kat putrajaya ni 
ada buat perasmian kedai baru kat kaw kejiranan aku 
semua dijemput mkn free 
sebagai seorg yg amat gemarkan makanan mamak & pelanggan tetap kedai ni
aku harus terjah menunjukkan aku mmg pelanggan setia & nk mkn free

tokey tu hidangkan Beriani Ayam + Air Sirap
ok la sedap sbb free kan 



3 set utk kami - termasuk fahim
set fahim aku abiskan sbb fahim tak suka mkn nasi yg ade rempah

alhamdulillah kenyang aku mlm tu 






11 comments:

♥cikmOt♥ said...

sib baik aku tak makan mamak

cheqna said...

banyak makan weh...
tapi maintain je tubuh kan??
jeles mak..huh!!!!!!

Chekgu Azrine said...

rezki..alhamdulillah..

maszmadi said...

alhamdulillah, masz x minat mamak...
untung la ko dapat makan free, 2 tray plak tu yerk..

::NureeN:: said...

alhamdulillah rezqi2..
briyani sllau x mkn byk, cepat kenyang kan

LYAfrina said...

sedapnyer nmpak.....
nasi dia nmpk pnjang2...

Nad @ MamaZN said...

mamak mane tu? Yg glemer kt putrajaya?
Zakwan suke nasi ada rase2 ni..

Misz Mieza said...

Tu dia.. 2 set skali hadap.. Hikhik! =)

mamalieyna said...

waaa tak padan badan kecik molek ye.. 2 pinggan habis..hehe~ mkn free mmg best..sedap... ^_^

nuyui a.k.a miss YUI said...

untungla free...hihi.

Si Matatajam said...

Sedapnya briyani.....