Tuesday, October 2, 2012

Besday Bash Taksa Fahim

cam tahun lepas celebrate besday fahim bersama² kawan² taska
bagi fahim dan kawan2 diorg hepi sikit
rasa tak syok pulak klu tak buat sbb kawan² yg lain semua buat rasanya
nk jugak bg fahim rasa cam ne kawan² die rasa 
hepi dikelilingi kawan² tunggu die tiup dan potong kek 



rasanye cam betui dah nama² kawan fav fahim...yg slalu die sebut²




sedikit buah tangan untuk kawan setaska


aku pun dah lupa yg aku penah ckp dlm entry ni yg aku nk buat kek boboiboy
tak pe la janji dikota... 




Note : smlm muka fahim ceria je time balik .... ok la tu kan

12 comments:

MRS. K said...

taksa ke taska wei?

nuyui a.k.a miss YUI said...

awat masam time amik gmbr ni..tak sbr nak potong kek tu..hihi.

Saleha said...

anak saya pun duk sibuk tanya bila nak jemput kwn2 dtg rumah, nak tiup kek.. nila nak bawak kek kat sekolah mcm kawan2
kesian dia, tak pernah celebrate besday dia..
nak bwk kat sekolah, kebetulah besday dia jatuh ari cuti..
nak buat kat rumah, paknya tak brp nak sporting.. huhu

♥cikmOt♥ said...

eh ada muka mok...gambar bila ni...tak tau pung...huhuhu

@e_da said...

happy kan dgn kawan2.. anak happy kita pun happy sama

maszmadi said...

seronok la fahim yerk..... hajat nak buat jugak untuk Aisha ujung tahun ni..... insyaallah

Nens Collection said...

kenangan terindah die ni..hehe
budak2 kalo die hepi kite yg seronok kan..;)

Nad @ MamaZN said...

Hepi fahim celebrate dgn kawan2

Kella said...

Fahim tu.. macam nama adik saya.. =) happy birthday fahimm =)

Qhaifa Nur said...

hepi besday fahim...
seronok potong kek dgn kengkawan......

Si Matatajam said...

Hepi belated besday Fahim...bestnya dapat kek boboboy tu...

~aSHa~ said...

hepi besday abg fahim....