Tuesday, October 9, 2012

Happy 1st Birthday Alisha

hari ini 9/10/12 genap setahun umur alisha
sekejap je masa belalu
saat² aku tak sedar sakit contraction, saat² bunyi 'POP' air ketuban pecah 
saat² aku masih mampu bergelak dlm labour room ngan nurses
dan saat² alisha selamat dilahirkan 
semua tu masih segar dlm ingatan 
aku rasa cam sekejap je masa belalu dah setahun pun saat² tu 

Selamat Hari Lahir Alisha 
semoga kamu menjadi anak yg berjaya dunia akhirat
mama sayang kamu !!





Note: cepat betul putaran bumi ni ... atau aku yg tak perasaan masa berlalu cepat sbb hidup dah ceria ngan segalanya ....tak sunyi lagi

18 comments:

cheqna said...

happy birthday dear =)
betul kan..cepat je masa berlalu

syawalsimpsons said...

happy bufday alisha...nnt suruh mama celebrate bufday aunty soya pulok erk isni depan..akkakakaakakakk

Nens Collection said...

hepi besday sayam..kejap jekan..;)

Nad @ MamaZN said...

Hepi bday alisha!!

Fida Ghazi said...

eh! dah setahun budak comel ni??

Happy 1st Alisha!!

♥cikmOt♥ said...

hepi besday sha....esok lusa besday iris plak...

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt hari lhir syg comel..

p/s: gmbr sama ea bju tu dgn gmbr tepi. muat lg..comel2..

Kesuma Angsana said...

epy birthday dear, luv from untie KA ye

Qhaifa Nur said...

hepi besday sayang...
kejap masa berlalu......

Rasp said...

happy birthday lil' adorable alisha...

memang betul, masa begitu cepat berlalu...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

epi besday dear alisha.. =)

ch@ said...

selamat ulangtahun kelahiran alisha. smg terus mmbesar dgn sht. rindu nk bc entry mama alisha. kiranya beday dia xjauh beza dgn abg fahimla kn?

::NureeN:: said...

hepi besday syg alisha..
moga membesar bagaikan juara...
sori yerr lama x singgah cini
besday alisha sama ngan blogger imah..
http://dinorfamily.blogspot.com/

ieda said...

happy bday alisha ! ..
dah setahun yeee
dah besar ..
kejapp je masa berlalu ;)

LYAfrina said...

selamat hari lahir alisha...
semoga mbesar bagaikan juara... & bjaya d dunia & akhirat

azizah :) said...

happy birthday dak kecik! comeynya dia.. cik jijah doakan moga berjaya hingga menara gading yer.. jadi anak yg solehah untuk mama dan papa :))

mamalieyna said...

happy besday alisya... mmg pantas masa berlalu skrg, nasib la sempat kita merasa nikmat kebahagian hidup ni, kalau tak masa berlalu sia2x je kan..

TeacherAzimah said...

happy birthday alisha! sorry yer auntie lambat wish. may Allah SWT bless you always and forever insyaallah..