Tuesday, October 2, 2012

hari ni sy sgt rileks

jam dah kul 2.20pm ni aku masih belum gerak ke taska nk amik budak2 ni 
nk bw ke klinik si adek ade appoint ngan PZM = peg.zat makanan
followup checkup berat yg ak naik cantek tu ....

aku pun dah tak runsing2 pasal berat ni 
janji die nk mkn sikit ngan minum susu sudah 
dah berusaha mcm2 dah klu berat tak mo naik nk buat cam ne 

multivitamin pun mmg aku dah start bg dah kat alisha 
sama je selera budak tu 

tak pe la kite pi dgr je ape PZM nk ckp 


Note: pagi kerja tak byk, ptg half day ...

6 comments:

Encik Suami said...

Berapa berat anak?erm..klu dh kene jumpe PZM..letih la kite kene bebel.
biaselah..budak2..kdg2..mkn byk..pastue lasak.

Jemput terjah new entry

http://enciksuami.blogspot.com/2012/10/tahniah-utk-anak-ayah.html

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam.Yg penting anak kita sihat jer...selera mkn,Kdg2 budak2 ni aktif..tu yg badan depa camtu jer :)


P/s:Klu berminat dgn pemanggang ajaib...jemput la singgah ke blog k.atie.TQ

mamalieyna said...

huu~ hrp ada perkembangan yg memberangsangkan..

Misz Mieza said...

Usahkan kata budak2, orang tua cam MM ni pun kemain liat naik naik berat badan.. Tensi gak sesekali.. Dah cuba macam2 tak naik2 gak.. Huhu..

Si Matatajam said...

Biasa la tu budak2 nak membesaq ni kadang2 lasak dan aktif tu pasal berat susah nak naik..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

anak sy pun berat susah nak naik..skang ni dok bg vitamin atas nasihat dr la hehe