Tuesday, October 30, 2012

Istimewanya Utara Kerana Makanannya

utk sambutan hari raya korban yg lepas 
aku balik kg aku kat langkawi untuk meraikannya
alhamdulillah gumbira hati ni 
wlu pun tak dpt bw  anak2 berjalan sgt 
kenderaan tak de ... hari jumaat petang br jaya kuar jap pi sewa keta 
keta² kat rumah tok aku ni bz digunakan 
almaklumla hari korban byk terkejar² uruskan pelbagai 

paling gembira sbb aku dpt mkn byk mende yg tak dpt aku makan kat belah sini 
antara nye ni la 

PULUT INTI



mmg best la ....
lama dah aku tak mkn around 5-6 years kot
mmg payah nk jumpa

TQ la maksu sbb beli kan 

bila dpt balik utara mcm2 aku pulun mkn 
bukan senang nk dpt RASA UTARA tu kat belah sini 
tak sama ngan yang original sana



Note: byk betui mende nk buat sampai nk selit² dok ralit kat blog pun tak dan

13 comments:

Nad @ MamaZN said...

Laksa airport tu g x? Heheh

Nad @ MamaZN said...

Klu tau hang nk blk langkawi, bleh gak nk kirim cekelat huhu

Chekgu Azrine said...

Bestnya kg kt langkawi..hehe

eima said...

@Nad @ MamaZN

tutup la yang org raya...
coklat cek beli ari tu kemain byk tak cukup lagi ke ...hehe

Qhaifa Nur said...

seronok balik langkawi...
sedap juga pulut inti tuh...

♥cikmOt♥ said...

lor selalu jek jumpa pulut inti ni...
tapi aku lebih suka pulut ada sambal bilis...bestnyaaaaaaaaaaaaaa

eima said...

@♥cikmOt♥

mana ko jumpa kak ....
sedap mende alah ni ....

Shinnaz Ahmad Rasid said...

tak sbaq cheq nak pegi sana hjg tahun ni!!

eima said...

@Shinnaz Ahmad Rasid

cek pi langkawi lagi ke .... TM resort again??? bila ai pi sana 22/12 ni

ieda said...

pulut inti dia balut daun pisang erkk ,.. kalau di ktn nie ada juga cuma x balut lahh keke ;)

Anje a.k.a Mummy_Balqis said...

datang balas komen...yuran tu untuk school Genius Aulad untuk 3 jam je, taska murah je RM150...yuran school je yang mahal RM268 sebulan...hu hu

@e_da said...

kampung kat langkawi ke eima...bestnyala..... tmpat fav shoppingku...

MizzTina said...

xpernah mkn.. jakun x??