Thursday, October 11, 2012

Paya Indah Wetland ::aku ingat loji kumbahan sebelum ni::

hari ahad lepas
tak de pegi mana² sesambil nk keluar ke pej. enPanjang
ronda² kawasan dengkil usha² kaw perumahan baru
nampak signboard PAYA INDAH WETLAND
cepat2 aku suruh enPanjang menyinggah
org tak penah pegi tp dok baca ramai yg dah pergi 
terutamanya Mrs.K

tmpt die menarik la ...enjoys ...
besar tak penat sbb dpt pusing² naik kereta 

wlupun waktu register tu pekerja tu ckp klu dtg pagi byk aktiviti 
tp tak pe la...nanti dtg lagi dekat saja 

Fahim paling enjoy....
dpt tgk buaya, itik ngan hippo
suka die ...alisha pun pandai, kenai die ngan itik bila mana tanya
"adek mana duck ??"
laju je jari telunjuk tu menudi ...

dah abis dah kami pusing² benti tmpt last kolam hippo 
kebetulan k.izan aka CM plak baru sampai 
lepak ngan k.izan plak 
si Fahim kemain hepi dpt jumpa kawan die MOK anak k.izan
kami yg nk balik ni pun  tak jd balik ...sbb fahim dah jd tourist guide plak 
pandai je die ngatur mana nk pergi ....hmmm hahaha

tp pic ngan k.izan aku tak de ...tp k.izan ade ....
sbb HP dlm keta ..pastu aku sebuk mendokong alisha ...
tak pe la nanti k.izan tempek dlm blog die aku rembat ....

tp best la hari ahad tu sesambil habiskan masa ngan family dpt plak jumpa kawan ....lagi meriah 



Note : nanti nk jejalan nk deal ngan kawan² sekepala pun best gak .... k.izan nanti nk pi beriadah lagi sila ajak ye..sesapa nk ajak aku pun boleh jugak

12 comments:

♥cikmOt♥ said...

lor, akak dah up la citer ni semalam...lambat la kamu ni..hehehe

Nad @ MamaZN said...

dah tgk dah gmbr eima ngan kak izan smlm, hehehehe

bestnye beriadah sesama!

syawalsimpsons said...

alamak aku pon dah tgk...kikiki...sajoo kasi bikin..kikiki....aku tak penah ni sampai kat sini...kena ajak akob ni

eima said...

@♥cikmOt♥

ye ke ptg smlm ai pi klinik cucuk alisha..nk terjah la

eima said...

@Nad @ MamaZN

hahaha malu ai

Qhaifa Nur said...

seronok dpt kuar bersama......

maszmadi said...

x pernah lagi sampai sini... nak google tempat ni lah, kat ner yerk?... nanti ujung2 minggu leh pergi...

Kesuma Angsana said...

he he , mmg x pernah pg sini

maszmadi said...

>>>>> eima, nak tengok rupa krim gamat, bleh TENGOK KAT SINI , k

mamalieyna said...

tak pernah jln2 area putrajaya..heerm..

eheh ..ada buaya la..

sempat bergambar..haruslah kan..hehe~

Fida Ghazi said...

eh..baju...

baju kita sama! hihihihi..

azizah :) said...

jln2 gan member la paling best..macam2 boleh citchat...hehe