Monday, October 15, 2012

Pelangi Pun Dah Tak Cantek Bila Kamu Gini

hari ni agak kalut sikit² pagi nk BW pun kelam kabut 
tgh setel kerja2 hakiki

alisha hari ni moody sikit 
nape tah ..slalunye die paling ceria tiap kali dpt keluar dr rumah 
bdn cam dedar² je 36.9'c pg tadi
muka die monyok je...
tak pun menjengah keluar cermin keta bila tingkap org buka 
dok diam atas riba mama
dah bertukar ke abah pun sama 

sian pulak ... klu cuti mama byk syg oi 
dah lama mama cuti jg kamu berdua

harap² kamu ok la ... mama sentiasa bekalkan stok PCM dlm beg 
supaya kalau demam cepat tindakan diambil oleh cekgu 

adek yg monyok tgh menggentel baju


td aku sms cekgu die 
cekgu yani ckp alisha ari ni tak ceria 
muka sedih nk nangis je .... nk manja ngan cekgu sorg tu je 
cekgu fav die ....



Note: cam ne la  Fahim tgh jawab exam tu kan 

9 comments:

♥cikmOt♥ said...

lor naper...ce minta mama wat besday parti...lalala...ajak acik sekali tau

nuyui a.k.a miss YUI said...

adalah tu..moga dia kmbali ceria spt biasa.

@e_da said...

demam beralih bulan nikot..sian dia monyok je..moga cepat sembuh syg...

Nens Collection said...

ala..musim kan skang..anak sdara sy pon demam..huhu

semoga cepat2 baik sayang..;)

cheqna said...

alisha....
jangan sakit2 ye,,
kena aktif..baru mama happy =)

Nad @ MamaZN said...

Bwk g klinik la nnt tau

azizah :) said...

alahai memang monyok je muka dia.. kita nak buat keje pon tak senang kan kak.. mudahh2an alisha baik2 jer..boleh aktif lepas ni.

Si Matatajam said...

Ada la tu yg tak kena....tu pasal moody..

mamalieyna said...

aura tak sihat kot..sian dia..

*fahim nk exam?waa kecik2 dah ada exam eh.. gluck..hee~